FANDOM

Elhelyezkedés: TejútHelyi klaszterNaprendszer Föld

Előfeltétel: 20. szint (Mass Effect)

Leírás Szerkesztés

Először korai hélium-3 forrásként szolgált, most már űrállomások építőanyagait termelik ki a felszínén. Két tucat nagyobb űrállomást építettek a Föld L4 és L5 Lagrange pontjainál, mind holdi nyersanyagokból.

Megbízások Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

  • A CCCP Luna 23 szonda jelenléte teszi lehetővé a működési terület felállítását a Mare Crisium déli részén.
  • A Mass Effect: Revelation könyvben a Holdat már "terraformálták". Fizikailag ez lehetetlen, mivel az alacsony tömege miatt nem tudna megtartani egy Földhöz hasonló atmoszférát. A játék fejlesztői tisztázták ezt a dolgot; a Hold több kráterét bekupolázták és ezeket terraformálták.
  • Ha Holdról nézünk a Földre, Észak-Amerikának (Mexikó, Egyesült Államok Nyugati partja) a fordított tükörképét láthatjuk.
  • A felszínen szél hallgató, azonban a Hold atmoszférája elhanyagolható.
  • A Hold röviden említésre kerül a Mass Effect 2-ben amikor EDI először mutatkozik be Shepard-nek, ha parancsba adja a leállítását a mesterséges intelligenciákkal szembeni bizalmatlansága miatt, és a Mass Effect 3-ban is ha Shepard átnézi a második videó feljegyzéseket a Kronosz Állomáson a Prioritás : Cerberus Parancsnoki Központ alatt.