FANDOM

Nihlus + Anderson
Shepard parancsnok vagy a Normandia fedélzetén mely próbarepülést hajt végre. Feladatod eljutni a kommunikációs terembe további eligazításért.

Bevezető Szerkesztés

A játék első lépésében létrehozzuk karakterünket, majd elkezdődik a történet. A képen Shepardöt láthatjuk, ahogy a Földre tekint egy űrhajó ablakán keresztül, miközben Udina , Anderson és Hackett tanácskoznak. Ezt követően egy beúszó szöveg ismerteti röviden a játék alapkoncepcióját, azaz hogy 2148-ban az emberiség rátalált egy régi civilizáció technológiájára a Marson, mely segítségével mélyebbre hatolhatott az űrben és felfedezte, hogy rajta kívül több más értelmes lény is népesíti azt.

Végigjátszás Szerkesztés

A bevezetőt követően a Normandiát láthatjuk, ahogy megközelít egy térköz relét, miközben Shepard parancsnok épp a hídra tart. Mire megérkezik a hajó eléri a relét és áthalad rajta. A sikeres ugrás után Joker, a pilóta helyzetjelentést tesz, melyet egy turián Fantom, Nihlus nyugtáz, majd távozik. Joker megjegyzi, hogy nem szimpatikus számára, mire a mellette ülő Kaidan kérdőre vonja, elvégre megdícsérte. Joker elmondja, hogy nem örül annak, hogy egy Fantom van a fedélzeten, mivel az mindig bajjal jár. Itt választhatunk, hogy egyetértünk-e a kijelentésével, vagy határozottan csendre intjük őket. A beszélgetést Anderson kapitány töri meg a rádión keresztül, aki helyzetjelentést kér a pilótától. Joker közli vele, majd figyelmezteti, hogy Nihlus felé tart. A kapitány parancsot ad Shepardnek, hogy menjen a kommunikációs terembe további eligazításért.

Ezt követően kapjuk meg az irányítást és lehetőségünk van megismerkedni a játék menürendszerével, azon belül a kódex-szel, amiben háttérinformációkat szerezhetünk a történetről illetve olvashatunk az irányításról és harcrendszerről. Ha ezzel megvagyunk, akkor a pilótafülkéből elindulva eljuthatunk a kommunikációs terembe. Út közben érdemes szóba elegyednünk a legénység tagjaival, mivel nem csak új információkat, hanem tapasztalati és moralitás pontokat is szerezhetünk.

Elérvén a kommunikációs terembe találkozunk Nihlus-szal és Andersonnal. A kapitány elmondja, hogy a Normandia próbarepülése csak álca, az igazi küldetés egy protián jeladó felkutatása az Éden Egyes emberi kolónián. Mivel ez a Fellegvár fennhatóságán kívüli területre esik, ezért feltűnés nélkül kell végrehajtani az akciót. Nihlus elmondja, hogy a küldetés másik oka - amiért ő itt van - az az, hogy kiértékelje Shepard teljesítményét, mivel lehetséges Fantom-jelölt. A beszélgetést végül Joker zavarja meg, aki egy vészhívást továbbít a bolygóról. A videóban a kolóniát támadás éri és feltűnik egy ismeretlen hajó. Anderson parancsot ad, hogy szerelkezz fel a raktérben Alenko és Jenkins társaságában. Miután a Normandia megközelíti a felszínt a kapitány egy utolsó eligazítást tart. A csapatod feladata eljutni az ásatáshoz és biztosítani a jeladót. Nihlus előre megy felderíteni, titeket pedig egy másik ponton dobnak le.

Mass Effect küldetések
Következő küldetés →
Prológus: A jeladó nyomában