FANDOM

Elhelyezkedés: TejútHelyi KlaszterNaprendszer Ötödik bolygó

Előfeltétel: 20. szint (Mass Effect)

Leírás Szerkesztés

A 2150-es évek óta a Szaturnusz a hélium-3 fő forrása a fúziós erőművek számára. A Titánon szénhidrogén kitermelés történik, emelett egy veszélyes környezetbeli kiképző központ is működik a Szövegségi tengerészgyalogosok számára.

Ásványkincsek Szerkesztés

Palládium

Platina

Iridium

Nulladik elem

Érdekességek Szerkesztés

  • A gázóriásoknál a nap hosszát a belső mágneses dinamó forgása jelenti, azonban ez még nincs pontosan behatárolva a Szaturnusz esetében.
  • A Huygens Dómot valószínűleg a 17. századi holland csillagászról és fizikusról Christiaan Huygens-ről nevezték el. Ő volt az, aki felfedezte a Titánt, a Szaturnusz egyik holdját, és még több csillagködöt. Azon tudósok közé tartozott, akik szerint létezhet más bolygókon is élet. A Huygens Dómon felül egy marsi krátert, egy holdi hegyet és közös amerikai-európai úrszondát is róla neveztek el.
  • A Titánon van a Fort Charles Upham kiképző állomás is, a Szövetségi Haditengerészet Ellenséges Környezet Gyakorlópályája. A Mass Effectben Ashley Williams elmeséli Shepard Parancsnoknak a saját tapasztalatait. VIsszaemlékezik rá amikor, először szállt le a Titán felszínén, elámulva, mintha ő lenne az első ember aki ott jár. A kiképző őrmester rögtön fenékbe is rúgta lébecolásért.