Mass Effect Wiki
Advertisement

A Terminus Rendszer az Attikai Határ túloldalán van, területére nem terjed ki sem a Tanács, sem pedig a Szövetség befolyása. A területet benépesítő fajokat egy lazább szövetség tartja össze, melynek keretében ellenállnak a Fellegvárnak és kivonják magukat a Fellegvári egyezmények alól.

A függetlenségüknek viszont ára van; folyamatos a konfliktus. Gyakran tör ki háború a különbőző fajok között, ahogy a kormányok és diktátorok felemelkednek, majd elbuknak. A régió otthont nyújt az illegális üzleteknek, különösképpen a kalózkódásnak és a rabszolgakereskedelemnek. A batárian bűnbandák előretörésének köszönhetően a batárian nyelv lett a közvetítő nyelv. A Rendszernek nincs kormánya, az Omega állomás viszont kereskedelmi központként szolgál.

Évente legalább egyszer egy Terminus flotta megtámadja a közeli Attikai Határt. Ezek a támadások legtöbbször kisebb fosztogatások a gyengén védett kolóniákon. A Tanács ritkán tesz ellenlépéseket, mivel egy járőr flotta küldése egyesíthetné a különálló fajokat és egy hosszú, költséges haborút eredményezhetne.

A veszélyek ellenére a fellegvári fajok nem riadnak vissza, hogy átutazzás, sőt kiterjedten kolonizálják a Terminus Rendszert. Emberek, turiánok, szalárianok, elkorok, aszárik és voluszok egyaránt rendelkeznek nagyobb kolóniákkal. Mivel a Tanács fennhatósága itt nem létezik, ezek a kolóniák teljesen függetlenek minden bolygóközi kormánytól. A Terminus Rendszerben van a kvariánok és a vorchák anyabolygói is.

Még mielőtt a Szövetség belépett volna a Voyager Klaszterbe, a turiánok interferometrikus radarok segítségével már részletesen feltérképezték a Terminust, melyeknek az egyik végpontja az Attikai Béta Klaszterben a másik pedig a Gromar bolygón van.

Helyszínek a Terminus Rendszerben[]

Klaszterek[]

  • Caleston Hasadék
  • Sarló köd
  • Sas köd
  • Távoli Perem
  • Homokóra köd
  • Omega köd
  • Perzeusz lepel
  • Főnix csoport
  • Rozetta köd
  • Gébics szakadék
  • Sigurd bölcsője
  • Titán köd
  • Valhallan Köszöb

Anyabolygók[]

Kolóniák[]

  • 2181 Despoina
  • Altakiril
  • Bekke
  • Chalkhos
  • Cyrene
  • Erinle
  • Fehl Egyes
  • Ferris Mezők
  • Szabadság Fejlődése
  • Garvug
  • Haestrom
  • Illium
  • Kopanis
  • Korlus
  • Lorek
  • New Canton
  • Nutus
  • Parasc
  • Sanctum
  • Selvos
  • Talis Fia
  • Terapso
  • Thunawanuro
  • Triginta Petra
  • Xerceo
  • Zada Ban
  • Zesmeni

Űrállomások[]

  • Eretnek állomás
  • Omega

Egyéb[]

  • Nemean Abyss
  • Omega 4 Relé

Lásd még[]

Érdekesség[]

  • A terminus latinul határkövet jelent. Egy út végét is lehet így hívni.