FANDOM

A Terminus Rendszer az Attikai Határ túloldalán van, területére nem terjed ki sem a Tanács, sem pedig a Szövetség befolyása. A területet benépesítő fajokat egy lazább szövetség tartja össze, melynek keretében ellenállnak a Fellegvárnak és kivonják magukat a Fellegvári egyezmények alól.

A függetlenségüknek viszont ára van; folyamatos a konfliktus. Gyakran tör ki háború a különbőző fajok között, ahogy a kormányok és diktátorok felemelkednek, majd elbuknak. A régió otthont nyújt az illegális üzleteknek, különösképpen a kalózkódásnak és a rabszolgakereskedelemnek. A batárian bűnbandák előretörésének köszönhetően a batárian nyelv lett a közvetítő nyelv. A Rendszernek nincs kormánya, az Omega állomás viszont kereskedelmi központként szolgál.

Évente legalább egyszer egy Terminus flotta megtámadja a közeli Attikai Határt. Ezek a támadások legtöbbször kisebb fosztogatások a gyengén védett kolóniákon. A Tanács ritkán tesz ellenlépéseket, mivel egy járőr flotta küldése egyesíthetné a különálló fajokat és egy hosszú, költséges haborút eredményezhetne.

A veszélyek ellenére a fellegvári fajok nem riadnak vissza, hogy átutazzás, sőt kiterjedten kolonizálják a Terminus Rendszert. Emberek, turiánok, szalárianok, elkorok, aszárik és voluszok egyaránt rendelkeznek nagyobb kolóniákkal. Mivel a Tanács fennhatósága itt nem létezik, ezek a kolóniák teljesen függetlenek minden bolygóközi kormánytól. A Terminus Rendszerben van a kvariánok és a vorchák anyabolygói is.

Még mielőtt a Szövetség belépett volna a Voyager Klaszterbe, a turiánok interferometrikus radarok segítségével már részletesen feltérképezték a Terminust, melyeknek az egyik végpontja az Attikai Béta Klaszterben a másik pedig a Gromar bolygón van.

Helyszínek a Terminus Rendszerben Szerkesztés

Klaszterek Szerkesztés

Anyabolygók Szerkesztés

Kolóniák Szerkesztés

Űrállomások Szerkesztés

Egyéb Szerkesztés

Lásd még Szerkesztés

Érdekesség Szerkesztés

  • A terminus latinul határkövet jelent. Egy út végét is lehet így hívni.