FANDOM

Elhelyezkedés: Tejút / Omega Őrszem / Hoc Rendszer / Harmadik bolygó

Előfeltétel: Két fő helyszín teljesítése - Féross, Noveria vagy Thérum (Mass Effect)

Leírás Szerkesztés

Vermár egy dús, szénalapú fajok számára ideális határ menti világ. Óriási tengerei és a belső életzónán belüli keringési pályája a bolygó egyenlítői övében párás trópusi környezetet hozott létre. Sajnos a közeli Terminus Rendszer politikai instabilitása megakadályozta a kolonizációt - a kalózok és rabszolgatartók támadásainak magas kockázata nem teszi vonzó otthonná.

Kódex bejegyzés Szerkesztés

Vermár egy az Attikai Vonalon található dús bolygó. Óriási tengerei és a belső életzónán belüli keringési pályája a bolygó egyenlítői övében párás trópusi környezetet hozott létre. A kolonizációs törekvéseket csak a régió politikai instabilitások akadályozták.

A Fellegvár már többször is tárgyalásba kezdett a különböző Terminusz Rendszerbeli bűnözői szervezetekkel és diktatúrákkal, de mindig félbeszakadtak a szemben álló felek belső hatalmi harcai miatt. A Fellegvár lehetetlennek könyvelte el a kolonizációt, amíg nem történik jelentős politikai változás.

Valószínűtlen, hogy maguk a terminuszi hatalmak valaha is kolonizálják a bolygót. Legtöbbjüknek nincs elég erőforrása, hogy betelepítsenek egy szűz bolygót, sokkal kifizetődőbb, hogy ha a szomszédjaikat rabolják ki, mintsem hogy saját maguknak építsenek.

Küldetések Szerkesztés

Küldetés: Vermár (küldetés)

Megbízások Szerkesztés

Életformák Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

  • A bolygón játszódó jelenetek az egyetlenek ahol a karakterek a saját alapértelmezett páncélzatukat viselik, még akkor is ha másikkal vannak ellátva. Kivétel Wrex - aki saját Zsoldos páncéljának a nehéz változatát viseli - és Shepard
  • Az Art of The Mass Effect Universe könyv alapján Vermárt a tájföldi Phi Phi Szigetekről mintázták. Eredetileg paradicsomi szigetvilágnak és galaktikus vakációs nyaralóhelynek szánták, de később a történet változtatása miatt ez a bolygó lett Saren bázisának a helyszíne.
  • Mass Effect: Blasto: Eternity is Forever itt játszódik.