FANDOM

Położenie: Droga MlecznaPustkowie MinosaFortis /  3. planeta

OpisEdytuj

Powierzchnia Aequitas, ojczyzny słynnych Żelaznych Kanionów, jest w znacznym stopniu pokryta czerwonawym tlenkiem żelaza (hematytem) i licznymi niebieskimi plamami złóż kobaltu. Turiańscy badacze odkryli w lodowych czaszach na biegunach gorące źródła, ogrzewane przez obecną w skorupie magmę. Pewien mały ośrodek, który w przedziwny sposób łączy naukę z kramarstwem, butelkuje wodę z tych źródeł i eksportuje ją jako specyfik o właściwościach leczniczych. Pozyskane w ten sposób środki są przeznaczane na utrzymanie stacji badawczej, która odkryła skamieliny dowodzące, iż w źródłach tych żyły kiedyś mikroskopijne organizmy oparte na kwasach dezoksyrybonukleinowych.

Wykryto anomalięEdytuj

Podczas skanowania powierzchni wykryto w zakładzie wydobywczym sygnatury, które mogą wskazywać na obecność obcych. Wykryto nietypowe oznaki życia. Nie udało się zlokalizować pracowników zakładu.

PrzydziałyEdytuj

Złoża minerałówEdytuj

Początkowy wskaźnik skanera: bogate złoża

Minerał Zasobność złoża Wartość
Pallad wysoka 15.000
Platyna średnia 6.700
Iryd średnia 8.200
Pierwiastek zero brak 0

Formy życiaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Aequitas to łacińskie słowo określające równość i sprawiedliwość. Aequitas, znana również jako Aecetia, była rzymską boginią i patronką handlarzy.
  • Aequitas jest planetą występującą w mini-grze Mass Effect 3: Datapad.