FANDOM

Akolita
Akolita
Typ  Ciężki pistolet
Dostępność  Mass Effect 3: Pakiet oporu naziemnego
Tryb ognia  Ładowany
Waga 
 
Pojemność 
 
Szybkostrzelność 
 
Obrażenia 
 
Celność 
 
Amunicja
Pojemność Rezerwa
3 12

OpisEdytuj

Lufy Akolity, skonstruowanego dla ruchu oporu asari, wystrzeliwują zaawansowaną amunicję, przypominającą uruchamiane przy uderzeniu w cel rezonujące bomby odkształcające, mającą druzgocący efekt na tarcze i bariery biotyczne. Wyspecjalizowany charakter pola odkształcającego sprawia, że amunicja ta jest mniej skuteczna w przebijaniu pancerzy, ale zdolności biotyczne Strzelca mają rekompensować tę wadę.

PozyskanieEdytuj

Akolita jest dostępna po ściągnięciu DLC o nazwie Mass Effect 3: Pakiet Oporu Naziemnego.

Uwagi graczyEdytuj

  • Akolita wypuszcza pociski podobne do granatów odbijających się od ścian. Jest to broń wysoce skuteczna wobec tarcz.
  • Zasięg detonacji jest większy po pierwszym odbiciu. Celuj ostrożnie w wypadku walki z większą grupą wrogów.
  • Akolita powoduje 500%-owe szkody tarcz i barier, co czyni ją świetnym wyposażeniem dla żołnierzy ze słabymi osłonami.
  • Akolita to dobra broń dla Szturmowców, którzy mogą użyć jej do pozbawienia tarcz wroga, a następnie zaszarżować.
  • Zaatakowani przez Akolitę są przez chwilę wytrąceni z równowagi, tak jak w wypadku przeciążenia.
  • Broń dobrze sprawdza się przeciwko gethom.
  • Akolita jest najlżejszą bronią po M-3 Predator i M-4 Shuriken, więc lepiej nie stosować ultralekkich materiałów.
  • Z Akolity trzeba ostrożnie celować, gdyż długo się ją przeładowuje.
  • Tak jak Skorpiona, Akolitę należy stosować do celów ofensywnych.