FANDOM

Aleena była komandoską asari i najemniczką walczącą ramię w ramię z Wreksem.

Aleena i Wrex pierwszy raz spotkali się podczas polowania na turianina — podzielili się udziałami, aby wilk był syty i owca cała. Później Wrex otrzymał kolejny kontrakt — został wynajęty przez voluskiego dyplomatę, aby zabić kogoś, kto wiedział "za dużo". Okazało się, że to Aleena.

Odnosząc się do siebie z szacunkiem, urządzili bitwę na opuszczonej stacji salarian, którą zajęli najemnicy i piraci — podczas walki kroganin i asari nie musieli obawiać się zranienia kogoś niewinnego. Wrex ścigał Aleenę przez stację kilka dni, aż skończyła mu się amunicja; wtedy pozabijał innych najemników.

Gdy wszyscy uciekli albo zostali zabici Wrex dopadł Aleenę w stacji medycznej podczas wykonywania opatrunku. Kroganin odkrył, że stacja zaraz wybuchnie przez przeciążenie. Najemnik uciekł zanim placówka wyparowała w próżni. Prawdopodobieństwo przeżycia Aleeny było małe, ale niewiele czasu po tym wydarzeniu Wrex otrzymał wiadomość "Więcej szczęścia następnym razem...".

Gdy Shepard pyta się o voluskiego dyplomatę, Wrex mówi, że Aleena była naprawdę wkurzona. Został więc dożywotnim ochroniarzem polityka, aż ten umarł z przyczyn naturalnych. Wrex uważa to za "najłatwiejszą pracę, jaką kiedykolwiek wykonywał".