FANDOM

Aria T'Loak poprosiła o pomoc przy zjednoczeniu band najemników pod jej banderą. Porozmawiaj z Narlem w Przestrzeni Publicznej Prezydium i zdobądź lojalność Krwawej Hordy.

Pozyskanie Edytuj

Warunek wstępny: Priorytet: Palaven

Porozmawiaj z Arią w Czyśćcu na Cytadeli.

Przejście Edytuj

Narl-kreete-gryll
Aria nakaże ci spotkać się z batariańskim kontaktem, Narlem, w Przestrzeni Publicznej Prezydium. Idź do apartamentu 86. Narl wyjaśni Shepardowi, że powiedział przywódcy Krwawej Hordy - Kreete'owi, iż przekaże mu komandora, jednakże jest to kłamstwo.

Prawdziwym celem jest przejęcie Hordy, od kiedy Kreete planuje zdradzić Arię. Narl chce, by Shepard udawał, że rzeczywiście został pojmany. Shepard może pochwalić lub skrytykować ten pomysł, ale i tak będzie grał rolę jeńca.

Do apartamentu wchodzą trzy vorche, jeden z nich z Kreete. Kiedy Kreete zamierza przypieczętować układ, Narl ku zdziwieniu wodza mówi, że umowa została zawarta między Arią a Gryllem, pretendentem do przywództwa w Hordzie zaraz po Kreecie. Gryll nakazuje zabić swojego poprzednika. Shepard i Narl dokonują egzekucji dwóch vorchów. Po zabiciu Shepard radzi Gryllowi, by ten nie zadzierał z Arią, z czym najemnik się zgadza, twierdząc, że jest ambitny, ale nie szalony.

Po tej misji Zasoby wojenne zostają zaktualizowane.