Armax Arsenal ArenaEdytuj

Armax Arsenal Arena to jedna z lokacji dostępnych po pobraniu DLC: Cytadela. Jej dwie główne funkcje to testowanie broni i zarabianie kredytów.
Imagef
Znajduje się obok naszego apartamentu w Cytadeli.

RolaEdytuj

Oprócz testowania broni i zarabiania kredytów, w AAA możemy wykonywać misje, kupować ulepszenia do walk na arenie celem zwiększenia wyników i kupić strój Cerberusa (tylko jeden).
Asas

W przypadku wygranej walki dostajemy nagrodę, którą jest brązowe, srebrne, bądź złote logo Armax Arsenal. Mamy wtedy kilka możliwości: wymienić na kredyty, wydać na ulepszenia, bądź wymienić na 3 inne nagrody koloru srebrnego lub brązowego.

Podczas wykonywanie jednej z pobocznych misji w AAA mamy za zadanie pobić rekord, czyli zdobyć ponad 10000 punktów (licznik AAA będzie wtedy wskazywał liczbę 9999). Gdy już to zrobimy Ekipa Areny wyśle nam wiadomość o zepsutym liczniku oraz prześle gratulacje.

Architektura i atrakcjeEdytuj

AAA wygląda z zewnątrz jak zwykły budynek i nie różni się wcale od innych budynków, poza logiem Armax Arsenalu. Przed wejściem znajdujemy ulicznego oszusta, vorcha, grającego w Damę (nie da się z nim wygrać).
AAA back

Wewnątrz natomiast ukazuje się nam zatłoczona sala z mnóstwem reklam. Aby móc korzystać z walki na Arenie musimy porozmawiać z WI Arsenalu. Po zakończeniu rozmowy odblokuje się bramka do wejścia na Pobojowisko.

Jak walczyćEdytuj

Przed walką musimy wejśc w terminal przed nami i wybrać takie opcje jak: wybór przeciwnika, wybór poziomu trudności, wybór mapy, wybór mnożników wyniku, wybór członków drużyny. Dodatkowo zamontowano w konsoli terminal z wiadomościami, który oferuje nam szeroki wachlarz zadań. Po wybraniu trzeba wejść do szatni (tam możemy dobrać uzbrojenie i pancerz).
Sasa
Następnie wchodzimy do windy i gotowe!

Teraz musimy tylko walczyć z wrogami, których wybraliśmy.

Postacie, poziomy trudności i inneEdytuj

W terminalu Armax Arsenal mamy możliwość wybrania różnych dodatków do walki na arenie.