FANDOM

Ambasador Dominic Osoba stara się odnaleźć swojego syna Bilala, który zaginął na Benningu. Prosi Sheparda o sprowadzenie go z powrotem bądź znalezienie dowodów potwierdzających jego śmierć.

Przydział Edytuj

Wymaga ukończenia misji Priorytet: Palaven.

Podczas drugiej wizyty na Cytadeli udaj się do ambasad, a następnie skieruj się w lewo. Porozmawiaj z ambasadorem Osobą, który poprosi o odnalezienie jego syna. Wyjawia, że Bilal nie wrócił z misji na Benningu, zaś żaden z członków jego oddziału nie chce rozmawiać o tym, co się z nim stało.

Opis przejścia Edytuj

Benning-niesmiertelnik
Podczas wykonywania misji N7: Porwania Cerberusa rozglądaj się za nieśmiertelnikiem. Jest on dość trudny do zauważenia, znajduje się na podwórzu naprzeciwko budynku numer 27. Nieśmiertelnik można również kupić za tysiąc kredytów w biurze zamówień Widm na Cytadeli po ukończeniu zadania N7: Porwania Cerberusa.

Odzyskany nieśmiertelnik zwróć ambasadorowi Osobie, za co otrzymasz 5 punktów reputacji i 90 punktów doświadczenia.

Uwaga: Misję należy wykonać przed przystąpieniem do zadania Priorytet: Tuchanka, po ukończeniu którego następna wizyta na Cytadeli automatycznie uaktywnia zadanie Priorytet: Cytadela II, po którym ambasador Osoba staje się nieosiągalny.