FANDOM

„Kiedy masz zdolności biotyczne komandosek asari, ludzie dziwnie reagują”

Cora Harper Edytuj

Porucznik Cora Harper (numer służbowy 6002-AC-1762) jest ludzką biotyczką i byłym oficerem sił zbrojnych Przymierza Układów. Z jej rozmów kwalifikacyjncyh wynik, że dorastała w ubóstwie na niezależnym frachtowcu i wstąpiła do do Przymierza w wieku 18 lat, żeby szkolić swoje potężne zdolności biotyczne.

Cora twierdzi jednak, że w oczach przełożonych jej talent był obciążeniem, co potwierdzają wyniki jej testów, pokazujące skoki jej mocy do nienormalnie wysokich poziomów. Uzyskała przeniesienie w ramach programu Walkiria Rady Cytadeli i trafiła do jednostki komandostek asari nazywanej Córkami Talein.

Chociaż działalność łowczyń asari jest zwykle utajniona przez 5000 lat, Cora swobodnie opowiadała o swoich doświadczeniach: utrzymywaniu pokoju, akcjach antyterrorystycznych i ściganiu zbiegów. Kiedy przeszła z Córek Talein do Inicjatywy Andromeda, wyszkolenie łowczyni i zdolności biotyczne predestynowały ją do objęcia stanowiska zastępczyni Aleca Rydera, a w razie potrzeby również jego następczyni w roli Pioniera.

Ciekawostki Edytuj

IA ikona
Załoga Tempest
IA ikona
Członkowie drużyny: PionierNakmor DrackVetra NyxJaal Ama DaravCora HarperLiam KostaPeebee
Załoga: Gill BrodieSuvi AnwarKallo JathLexi T’PerroSAM