Technik w Czyśćcu na Cytadeli potrzebuje ulepszonej sieci zasilania, aby utrzymać wszystko w porządku. Znajdź schematy i je mu dostarcz.

PozyskanieEdytuj

Warunek wstępny: Priorytet: Palaven

Technik może być znaleziony na prawo od wejścia do Czyśćca, patrzącą na datapad w lewej ręce. Posłuchaj jej rozmowy, aby pozyskać misję.

Sposób wykonaniaEdytuj

Nota: Ta misja musi zostać wykonana przed Priorytet: Tuchanka, ponieważ to ostatnia okazja dla gracza, by odwiedzić Cytadelę przed Priorytet: Cytadela II. Później nie będzie możliwe wypełnienie zadania.

Schematy mogą zostać pozyskane przez zbadanie starych schematów zasilania na konsoli naprzeciw sterowania
SchematyZasilania
wyrzutnią pocisków podczas N7: Atak Cerberusa na Tuchance. Weź je, zanim włączysz wieżyczkę. Jeśli nie odzyskasz ich podczas misji, możesz też kupić schematy w Terminalu Widm w Ambasadach za 1000 kredytów. Wróć wtedy do Alison - techniczki, która dalej stoi na zewnątrz Czyśca. Wykonanie misji daje ci 5 punktów Reputacji, 30 doświadczenia i 1000 kredytów. Zaktualizujesz też Zasoby wojenne - Piątą Flotę Przymierza.