FANDOM

Cytadela: Zbrodnia w toku - Jedna z misji na Cytadeli. Można ją zdobyć na poziomie 26 w Cytadeli, wystarczy podejść do quarianki oraz volusa i człowieka SOC którzy się kłócą.

OpisEdytuj

Na poziomie 26 okręgu zakera, stoją 3 osoby. Pewien volus, quarianka oraz ludzki oficer SOC. Wystarczy nawiązać z nimi dialog i wysłuchać opinii każdego.

Sposób wykonaniaEdytuj

Lia'Vael i C-Sec
Shepard porozmawia z volusem o jego karcie kredytowej. Volus ten nazywa się Kor Tun i oskarża quariankę Lia'Vael o ukradnięcie jego karty kredytowej podczas wychodzenia ze sklepu Fundacji Sirta. Shepard może z każdym porozmawiać i wysłuchać ich opinii. Po kartę kredytową należy udać się do sklepu Saronis Applications na tym samym poziomie i nawiązać dialog z tamtejszym sprzedawcom Marabem (Marab). Gdy zapytamy się o kartę kredytową Kor Tuna, odpowie nam on że gdy wychodził on ze sklepu upuścił kartę, oraz powie nam żebyśmy przekazali volusowi, że jego karta kredytowa jest u niego za ladą. Po wróceniu do Volusa i powiedzeniu mu że jego karta kredytowa czeka w Saronis Applications uzyskamy 5 punktów prawości, volus mimo to powie że quarianka mogła i tak ją ukraść. Wtedy Ludzki oficer SOC powie żeby Lia'Vael znalazła sobie jakąś siedzibę, bo inaczej przymknie ją za włóczęgostwo. Podczas tego dialogu Shepard może okazać prawość, uzyskując dodatkowo 5 extra punktów prawości.

NagrodaEdytuj

  • Punkty doświadczenia: 40 (50)
  • Kredyty: 1.000