FANDOM

ME3 Czarna Wdowa
Czarna Wdowa
Typ  Karabiny snajperskie
Dostępność  Terminal Widm
Tryb ognia  Automatyczna
Waga 
 
Pojemność 
 
Szybkostrzelność 
 
Obrażenia 
 
Celność 
 
Amunicja
Pojemność Rezerwa
3 15

Czarna wdowa to karabin snajperski w Mass Effect 3, zmodyfikowana wersja karabinu snajperskiego Wdowa.

Opis

Przymierze chciało zmniejszyć czas przeładowania oryginalnego karabinu Wdowa, bez poświęcania jego siły. Rozwiązaniem było zwiększenie liczby strzałów, ajkie może wystrzelić zanim będzie potrzebowała świeżego klipu cieplnego. Ciężki karabin snajperski , Czarna Wdowa to siła ognia, którea więcej niż rekompensuje jego obciążenie.

Nabycie

Czarną Wdowę można kupić w Terminalu Widm rekwizycji w Cytadeli ambasady do 250000 kredytów.

Uwagi Graczy

  • Black Widow stara się poprawiać błędów w M - 98 wdowy . Rezultatem jestpotężny karabin , jeszcze w stanie poradzić sobie znaczne szkody , podczas gdy w tym samym czasie daje czarna wdowa trzy strzały zamiast jednego przed załadunków są potrzebne . Jednakże, nie mniej obrażeń na rundę niż standardowy Widow.
  • Główną zaletą jest to, żeBlack Widow ma znacznie wyższą szkody niż jakikolwiek inny półautomatycznym karabinem - może zabić słabszych wrogów wręcz w jednym strzale do ciała , podczas gdy mocniejsze cele mogą być odbierane poza jednym strzałem w głowę . Wysokie obrażenia , w połączeniu z pół- automatycznego odpalania oznacza, że ​​ta strzelba może osiągnąć znacznie wyższą obrażeń na sekundę niż większość karabinów snajperskich . Przeciwko zbroi jest praktycznie niespotykany .
  • Największym problemem jest jednak to, że waży tyle, co M - 98, Wdowa , co pewien czas cooldown zwiększyć moc . Z tego powodu , byłoby wysoce zalecane, aby uniknąć korzystania z tej broni na zajęciach , które w dużym stopniu uzależnione od ich uprawnień , np. adeptów Vanguards lub Inżynierów .
  • Innym problemem związanym z tym jest jego odrzutu broni , a więc nawet przy najwyższym stężeniu mod nie będzie mogła się wcisnąć 2 strzałów na komórki docelowe w jednej sekcji określania zakresów trybie jakodrzut będzie pochłonąć czasu potrzebnego do ponownego wyrównania następnego zdjęcia w czasie - do wyrównania przełącznik w - i -out określania zakresów trybie między ujęciami. To może brzmieć pokonaniu cel o półautomatycznego karabinu , ale w wyszkolonego strony imoc uderzenia Czarnej Wdowy , że nadal myśli zestrzelenia 3 cele w szybkich spadków przed każdym konieczności przeładowania .
  • Zaleca się, aby korzystać z Black Widow z adrenaliny . Adrenaline Rush kompensuje utratę obrażenia. Można dostać się co najmniej 2 pliki z Black Widow , gdy w Adrenaline Rush.
  • Black Widow ma stromy początkową cenę zakupu . Jednak po dokonaniu zakupu ,koszt modernizacji będzie taki sam, jak koszt żadnej innej broni aktualizacji (np. z poziomu III do IV ) .
  • Z dużą dozą dyscypliny wydatków i zakończeniu wszystkich misji pobocznych ,gracz może kupić i rozpocząć modernizację tego karabin przed Priorytetu Tuchanka . Pomaga być sumienny o skanowanie wszystkich klastrów dla aktywów wojennych , jak tylko będą one dostępne na mapie galaktyki , który ujawni wiele kredytów na początku gry ; biorąc opcję Dyskont z pozostałościami niszczyciela Reaper na Borr może być również użyteczne. Dodatkowo , należy pamiętać, że zakup broni od Cytadeli jest nieznacznie tańsza niż zakup z Normandii .
  • Z przeciwpancerny amunicja koncentruje się na penetracji i przekłuwania mod karabin może przeniknąć ta najbardziej pokrywę , czyniąc prawie nie wroga bezpieczny od jego rundach .
  • Black Widow można wysyłać zdjęcia za pośrednictwem 25cm pokrywy nawet bez modów pocisk przeciwpancerny.
Bronie Mass Effect 3
Ciężkie pistolety M-3 PredatorM-5 FalangaM-6 KatM-11 TłumicielM-77 PaladynM-358 Szpon
AkolitaProjektor błyskawicOprawcaN7 OrzełSkorpion
Pistolety maszynowe M-4 ShurikenM-9 GromM-12 SzarańczaM-25 SzerszeńKarzyciel Krwawej Hordy
Pistolet maszynowy ZbieraczyPlazmowy pistolet maszynowy GethówN7 Huragan
Strzelby M-11 UpiórM-22 PatroszycielM-23 KatanaM-27 SejmitarM-300 Claymore
AT-12 NajeźdźcaAdeptStrzelba plazmowa gethówWyrzutnia kolców GraalN7 Krzyżowiec
N7 PiraniaKarabinek ReegarStrzelba Jad
Karabiny szturmowe M-7 LansjerM-8 MścicielM-15 WindykatorM-37 SokółM-55 ArgusM-76 ZjawaM-96 Motyka
M-99 SzablaKarabin przeciw-syntetyczny AdasBłotniak CerberusaWyrzutnia Chakram
Karabin szturmowy ZbieraczyKarabin pulsacyjny gethówOgniomiot gethówN7 TajfunN7 WalkiriaMiotacz cząstekPhaestonKarabin szturmowy Napastnik
Karabiny snajperskie M-13 RaptorM-29 SiekaczM-90 IndraM-92 ModliszkaM-97 ŻmijaM-98 WdowaCzarna Wdowa
Karabin snajperski ZbieraczyOszczepKarabin harpunowy KishockKarabin snajperski Krysae
N7 Waleczny
Broń ciężka M-451 Ognista BurzaM-560 HydraM-597 LadonM-920 KainWyrzutnia rakiet Kobra
Bojowe oprogramowanie gethówOgniomiot gethówCzarna Gwiazda ŻniwiarzyLaser celowniczy