FANDOM

Pewien elkor na Cytadeli potrzebuje Kodeksu Starożytnych, by podnieść morale swojego ludu. Odzyskaj tę świętą księgę z Dekuuny i dostarcz mu ją w Czyśćcu.

Alternatywny wpis w dzienniku: Elkorski Kodeks Starożytnych został znaleziony na Dekuunie. Znajdź na Cytadeli kogoś, komu się on przyda.

Dostępność Edytuj

Warunek wstępny: Priorytet: Cytadela II

Podsłuchaj wściekłego elkora, który znajduje się po prawej stronie na zewnątrz obok windy do Czyśćca na Cytadeli.

Alternatywnie, jeśli nie byłeś w tym miejscu po nieudanym zamachu Cerberusa, możesz odzyskać kodeks skanując Dekuunę i odblokowując osiągnięcie: Znajdź i Uratuj. Wpis misji to dziennika zmieni się na Cytadela: Kodeks Starożytnych.

Opis przejścia Edytuj

Kodeks Starożytnych znajduje się na ojczystej planecie elkorów, w systemie Phontes w Mgławicy Sielańskiej.

Kodeks Starożytnych

Nota: : System Phontes będzie dostępny dopiero po ukończeniu misji Priorytet: Rannoch.

Przeskanuj planetę, żeby odzyskać księgę, niezależnie od metody, dzięki której zdobyłeś misję. Oddaj Kodeks elkorowi, który się znajduje po prawej stronie na zewnątrz obok windy do Czyśćca na Cytadeli.

Po zakończeniu misji otrzymasz 5 punktów Reputacji i 15.000 kredytów, oraz aktualizację Korpusu Obrony Cytadeli w Zasobach Wojennych.