FANDOM

Kapitan Enyala komandos asari, kapitan zespołu Zaćmienie na IlliumKomandor Shepard spotyka ją podczas misji lojalnościowej Mirandy. W polskiej wersji językowej głosu użycza jej Elżbieta Kopocińska.

Enyala została wynajęta przez ojca Mirandy do ratowania jego córki Oriany. Pracowała z przyjacielem Mirandy - Niketem, który został przekupiony i zdradził ją. Niket zgadza się pracować z Enyalą, ale tak długo, jak on będzie mógł nadzorować transfer Oriany, aby jej adopcyjna rodzina nie doznała żadnego uszczerbku na zdrowiu psychicznym.

Kiedy Miranda konfrontuje się z Niketem i grozi że go zabije, Shepard może ją powstrzymać (za co otrzyma punkty idealisty), lub nie. Jeśli nie, wtedy Enyala sama zabija Niketa i ginie w późniejszej strzelaninie.

Możliwości

Ofensywne

Enyala jest Szturmowcem i w walce zachowuje się podobnie jak większość Szturmowców Zaćmienia. Poza biotyką, Enyala dzierży jeszcze M-300 Claymore. Jeśli jest pod dużym ostrzałem, używa Odkształcenia aby osłabić przeciwnika a potem zaatakować strzelbą.

Defensywne

Enyala jest kapitanem, więc posiada silną barierę biotyczną, jest grubo opancerzona i ma wysoki wskaźnik wytrzymałości.

Taktyka

  • Enyala podczas walki otoczona jest przez sojuszników o różnym stopniu trudności i stylu walki, trudno więc skupić się wyłącznie na niej.
  • Pomocne może okazać się użycie Odkształcenia, Spustoszenia i Strzału Wstrząsowego, które spowodują osłabienie jej bariery.
  • Kiedy jej tarcza zaczyna się odnawiać, należy zniszczyć ją ponownie za pomocą amunicji spalającej. Kiedy zostanie jej tylko pasek zdrowia, Enyala będzie bardziej ostrożna. Zalecane jest wtedy użycie mocy drużyny.