FANDOM

Formuła

Dotarłeś do platformy orbitalnej Ahn'Kedar, gdzie słyszano pogłoski o przetrzymywanych naukowcach przez batarian. Po zadokowaniu spotkasz kroganina imieniem Nax, który przybył po asari o imieniu Batha.

Zbadaj Ahn'Kedar i uratuj naukowców.

Liczba Stref Walki: 6

Przejście Edytuj

W pierwszej scence Jacob Taylor przybywa na platformę. jest powitany przez batarianina, który prosi go, aby odszedł. Nagle on i cały oddział zostają zabici przez kroganina nazywającego siebie Nax. Wojownik informuje Jacoba o tym, że jego przyjaciółka - asari Batha - została uwięziona. Po dyskusji Miranda radzi Jacobowi mieć oko na kroganina.

Na końcu, będziesz musiał przebić się przez 5 stref walki, a wszystkie są wypełnione elitarnymi terrorystami i niebezpiecznym dowódcą. Występują też Roboty, które są bardziej mobilne niż inni przeciwnicy.

Strefa Walki 1 Edytuj

Formuła1

Strefa Walki 3 Edytuj

Formuła3

Strefa Walki 5 Edytuj

Formuła5

Strefa Walki 2 Edytuj

Formuła2

Strefa Walki 4 Edytuj

Formuła4

Po 5 strefie spotkasz innego dowódcę terrorystów. To mężczyzna uciekający przed Naksem, który myśli że jest już bezpieczny. Po zauważeniu Jacoba zaatakuje go.

Strefa Walki 6 Edytuj

Formuła6

Po walce spotkasz doktora Hendricksa pracującego nad lekiem. Musisz go przekonać do opuszczenia placówki, aby skończyć szczepionkę i uratować Radę. W kolejnej scence Nax przynosi na ramionach Bathę. Wszyscy uciekają do promu. W rozmowie z Bathą, Jacob dowiaduje się, że do stworzenia leku potrzeba dużo piezo.

Nota: Zakończenie tej misji ulepszy przeciążenie.

Przeciwnicy Edytuj

NawigacjaEdytuj

Nawigacja Mass Effect Galaxy
Indeks: Misje
Poprzednie Następne
Szumowiny i Łajdacy Batariańska armia