FANDOM

Foster Addison jest dyrektorką ds. kolonii na Nexusie.

Życiorys Edytuj

Przed wstąpieniem do Inicjatywy Foster Addison była dyrektorem operacyjnym w stolicy prowincji. W czasie rozmów kwalifikacyjnych oświadczyła, że wybrała to stanowisko, bo był to najwyższy urząd miejski nieobsadzany w wyniku wyborów: wiązał się z odpowiedzialnością, ale nie wymagał publicznego wizerunku.

Foster zaproponowano kierowanie wydziałem ds. kolonii podczas wczesnego przeszkolenia w Inicjatywie. Zgodziła się, gdy zapewniono ją, że będzie to tylko tymczasowy przydział. Po przybyciu do Andromedy, placówki miały mianować Radę, a Foster mogłaby zachować anonimowość w nowym świecie. W międzyczasie miała doradzać Jien Garson. Niestety, Garson zginęła w początkowym uderzeniu Plagi w Nexusa, a jej miejsce zajął dyrektor Tann.

Podczas odbudowy dyrektor ds. kolonii Addison nie miała żadnych kolonii, którymi mogłaby się zajmować. To ograniczyło jej wpływy i sprawiło, że znalazła się pod baczniejszą obserwacją. Wyrażała irytację nieokreślonym charakterem jej stanowiska i stałym żądaniem oświadczeń na temat stanu (i braku) placówek. Choć pozostaje nadzwyczaj kompetentna, wydaje się, że nie o taką pracę jej chodziło.