FANDOM

Położenie: Droga MlecznaPróg WalhalliPaz /  1. planeta

OpisEdytuj

W 354 n.e. Gorvug byt uważany za "planetę przetargową", która miała ułagodzić krogan, ponieważ nikt inny nie chciał zamieszkać na tej bryle lodu. Technicznie rzecz biorąc, na Gorvugu może istnieć życie; wzdłuż równika przebiega wąski pas ziemi nadającej się do uprawy, a morza zamieszkują istoty przystosowane do niskich temperatur.

Zanim nastał kolejny wiek, kroganiejużw pełni się zaadaptowali, a w rozległych podziemnych bunkrach rodziły się tysiące dzieci. Przed nadejściem kolejnego stulecia wąskie pasy rafy koralowej Gorvuga zostały zniszczone przez zanieczyszczenia i rabunkowe rybołówstwo, a nadpopulacja krogan wyruszyła w kosmos, aby znaleźć sobie kolejny świat do wykorzystania. Rada Cytadeli uznała przypadek Gorvuga za lekcję poglądową - kroganie nie byli w stanie samodzielnie kontrolować swojej liczebności.

Dzisiaj Gorvug jest mroźną pustynią, na której korporacje próbują za pomocą ekoinżynierii prowadzić zrównoważone działania uprawy roli i morskich głębin. Stałym zagrożeniem są bandy krogan i vorchów, więc korporacje wynajmują najemników, którym sowicie płacą za utrzymywanie bezpieczeństwa.