FANDOM

Położenie: Droga MlecznaNexus HadesuSheol /  1. planeta

OpisEdytuj

Gei Hinnom to obracająca się synchronicznie, praktycznie pozbawiona atmosfery planeta, która orbituje wokół czerwonego karła. Było to pierwsze miejsce, gdzie ludzcy odkrywcy znaleźli proteańskie miejsca pochówku.

Tylko kilka z nich zachowano dla potomności, a firmie wydobywczej Eldfell-Ashland udało się zdobyć pozwolenie na przeczesanie reszty planety w poszukiwaniu pierwiastka zero. Niebawem wybuchł skandal - okazało się, że szukając piezo i innych skarbów, członkowie zespołów wydobywczych rabują groby. Wielu z nich bardzo wzbogaciło się na tak zwanym "cmentarnym interesie".

Choć oficjalnie firma Eldfell-Ashland ukróciła te praktyki, to zespoły wydobywcze pozostały na planecie, świetnie prosperując na tej "ziemi niczyjej" i wysyłając stąd rudę do rafinacji do systemu Pamiat'.

OSTRZEŻENIE DLA PODRÓŻNYCH: Na planecie doszło do konfliktów zbrojnych pomiędzy górnikami a naukowcami, którzy chcieli zająć proteańskie ruiny. Odwiedzający planetę powinni zachować szczególną ostrożność podczas przemierzania jej nieznanych obszarów.

Wykryto anomalię Edytuj

Podczas skanowania powierzchni wykryto wrak statku, którego konstrukcja odpowiada quariańskim specyfikacjom. Nie udało się zidentyfikować statku. Oznaki życia w pobliżu statku: liczba sygnałów niepewna. Na dokładność skanowania biologicznego mogła wpłynąć obecność lokalnej fauny.

MisjeEdytuj

PrzydziałyEdytuj