FANDOM

Quarianka, która sprzedała się do służby przymusowej prosi o pomoc w zdobyciu kontraktu pracy z Synthetic Insights.

Ogólne informacje Edytuj

W barze Wieczność na Illium Shepard spotyka handlarkę niewolników asari, która próbuje uspokoić rozmawiającą z nią quariankę. Aby rozpocząć misję trzeba rozpocząć rozmowę z asari, jest to jednak tylko możliwie podczas nieobecności Conrada Vernera (gdy nie ma go w naszym zapisie z poprzedniej części Mass Effect lub wykonaliśmy już zadanie Illium: Conrad Verner).

Etapy zadania Edytuj

Shepard może natychmiast powiedzieć handlarce niewolników, by uwolniła quariankę, za co dostanie 2 punkty idealisty. Asari jednak odmawia, a komandor dowiaduje się, że quarianka dobrowolnie oddała się tego typu służbie, by spłacić zaległe długi. Handlarka planuje sprzedać niewolnicę Synthetic Insights ze względu na jej wiedzę w dziedzinie Sztucznej Inteligencji. Shepard oferuje, że może wykupić quariankę, jednak okazuje się że ma ona podpisany kontakt, który zobowiązuje ją do pozostania na Illium.

Aby wykonać zadanie, trzeba porozmawiać z przedstawicielką Synthetic Insights, która również znajduje się w Wieczności. Asari nie chce jednak zatrudnić quarianki, ponieważ Rada Cytadeli zabrania niewolnictwa. Kolejnym problemem są problemy finansowe. Shepard może użyć uroku lub zastraszenia, aby przekonać przedstawicielkę do zatrudnienia quarianki. W takim wypadku zdobędzie 5 punktów renegata lub idealisty. Jeśli komandor nakłoni asari do przyjęcia niewolnicy będzie musiał wrócić do handlarki, by poinformować ją o udanej rozmowie i zarobić kolejne 2 punkty renegata/idealisty, zależnie od wyboru kwestii dialogowych.

Innym wyjściem jest zostawienie przedstawicielki Synthetic Insights i wyjaśnienie sytuacji handlarce niewolników. Używając uroku lub zastraszenia Shepard może przekować asari do wypuszczenia quarianki. W takim przypadku zarabia 5 punktów idealisty lub renegata.

Aby zarobić maksymalną ilość punktów (10 punktów idealisty/renegata) trzeba użyć uroku/zastraszenia w celu przekonania właścicielki do wypuszczenia niewolnicy, a następnie nakłonić przedstawicielkę Systhetic Insights do wykupienia jej kontraktu.

Podsumowanie misji Edytuj

  • Doświadczenie: 40 (50)
  • Kredyty: 2,000