FANDOM

OSD zawierające dane salariańskiej rodziny Kirosa zostało znalezione. Wygląda na to, że zostało zgubione podczas chaosu wynikającego z ataku Nassany.

PozyskanieEdytuj

Warunek wstępny: Akta: Zabójca

DaneRodzinyIllium

Podczas misji Akta: Zabójca, Shepard i drużyna pojadą windą, po której mogą wyrzucić lub nie wyrzucić żołnierza Zaćmienia przez okno. Blisko będzie datapad z danymi rodziny Kirosa. Wzięcie datapadu zaczyna przydział.

Walkthrough Edytuj

Wszystko, co musisz zrobić, to zwrócić datapad salarianowi znajdującemu się na poziomie ładowni (środkowy hol Nos Astra), kiedy będziesz iść na giełdę w Nos Astra. Datapad okazuje się "genealogią" rodziny salarianina, potrzebną do negocjacji reprodukcyjnych z inną rodziną. Salarianin powie, że kopie zapasowe jego klanu były zniszczone przez wirusy innych rodzin, dlatego jest wdzięczny za przysługę. Dostaniesz 5 punktów Prawości za zwrócenie datapadu i dodatkowe 2 Prawości lub Egoizmu, zależnie czy przeszkodzisz telefonowi salarianina.

Podsumowanie Edytuj

  • Doświadczenie: 40 (50)
  • Kredyty: 1500

Ciekawostki Edytuj

  • Przed zwróceniem danych, salarianin będzie cały czas mówił o zagubionych danych rodziny i trudności odzyskania ich z Wieży Dantius.