FANDOM

Jax jest krogańskim dealerem broni na Cytadeli. Sprzedając nielegalne modyfikacje do broni różnym przestępcom, zyskał sobie uznanie, lecz tym samym dając im przewagę nad SOC.

Komandor Shepard został poproszony przez detektywa SOC, Chellicka, o mody od Jaxa, które są mu potrzebne do poprowadzenia jego śledztwa, kiedy Komandor prosi Chellika o nie narażanie życia Jennie, która jest informatorem w Norze Chory i wyciągnięcie jej stamtąd na prośbę Rity. Chellick zgadza sie na to, ale przypomina, że nadal ma śledztwo do poprowadzenia.

Chellick mówi Sheparfowi, żeby zszedł na Niższe Okręgi, aby spotkać się z Jaxem. Ostrzega Sheparda, żeby nie podpadł Jaxowi, bo nie chce stracić jego potencjalnych klientów. Gdy Shepard spotyka Jaxa, Komandor może albo zrealizować zadanie Chellicka i zapłacić kroganinowi lub spróbować aresztować Jaxa, prowadząc tym samym do strzelaniny, w wyniku czego Jax ginie.

Jeśli Jax przyjmuje zapłatę, nie podejrzewa niczego i ucieka szybko, nieświadomy tego, że Chellick nadal może śledzić jego ruchy i użyć go do znalezienia innych kupujących w przyszłości.