FANDOM

Położenie: Droga MlecznaMgławica PylosaNariph /  2. planeta

Warunek wstępny: Lewiatan: Znajdź Garneau (Mass Effect 3)

OpisEdytuj

Mass Effect 2Edytuj

Jonus to złożony z metanu i amoniaku lodowy olbrzym. Obecnie staje się on bazą paliwową obsługującą planety gromady Pylosa. Firma Eldfell-Ashland Energy założyła na jednym z księżyców Jonusa bazę, gdzie pozyskuje wodór i tlen z lodu oraz pobiera hel-3 z atmosfery planety. Uważa się, że Jonus był planetą spoza tego układu gwiezdnego, schwytaną przez pole magnetyczne gwiazdy.

Czujniki Normandii wykryły z orbity napis wymalowany przez jakiegoś żartownisia przed kompleksem: "Ostatnia szansa na paliwo przez najbliższe 100 lat świetlnych".

Mass Effect 3Edytuj

Jonus to złożony z metanu i amoniaku lodowy olbrzym uważany za planetę pochodzącą spoza swojego obecnego układu gwiezdnego. Pracowano tu nad konstrukcją bazy paliwowej obsługującej planety gromady Pylosa. Firma Eldfell-Ashland Energy założyła na jednym z księżyców Jonusa bazę, gdzie pozyskiwała wodór i tlen z lodu oraz pobierała hel-3 z atmosfery planety. Żniwiarze zniszczyli bazę oraz porzuconą infrastrukturę, uruchomili jednak przy tym zastawioną na nich prymitywną pułapkę -bombę atomową.

Czujniki Normandii wykryły z orbity napis wymalowany przez jakiegoś żartownisia na szczątkach bazy księżycowej: "Rąbnęliśmy im z fuzji".