ME3 Krysae Sniper Rifle
Karabin snajperski Krysae
Typ  Karabiny snajperskie
Dostępność  Multiplayer Store with Rebellion Pack
Tryb ognia  Pół-Automatyczny
Waga 

Pojemność 

Szybkostrzelność 

Obrażenia 

Celność 

Amunicja
Pojemność Rezerwa
3 9

Opis

Ten Turiański antymaterii karabin jest modyfikowany do zabijania Żniwiarzy. Przedmiotem działalności Krysae korzysta z dalmierza, który dostosowuje się do utrzymania celu w odpowiedniej proporcji do strzelca , co okazuje się w przydatne, gdy snajper zmuszony jest do bliskiego zasięgu. Jego specjalna amunicja jest zarówno przeciwpancerna i wybuchowa. W desperackim ruchu, turianie udostępnili to do extranetu tak, że prawie każdy może produkować tę broń, aby wspomóc wysiłek wojenny.

Nabycie

Broń przypadkowo nagrodzone poprzez zakupy pakietów poz . Krysae jest zakwalifikowane jako rzadkie i wymaga pakietu Mass Effect 3: Rebelia.

Uwagi Graczy

  • Ten karabin ma zauważalny czas podróży między opalaniem i uderzając cele , więc odszkodowanie za ruchomy cel muszą być wykonane . Jednak , o ilecel uników na znaczną odległość ,bezpiecznik bliskość eksploduje , gdy robi się w pobliżu i tak.
  • Pomimo opisu broni wspominającegp, że jest to przeciwpancerny ,karabin w rzeczywistości nie jest.
  • Krysae ma bezpiecznik zbliżeniowy i zajmuje obszar działania szkody w postaci eksplozji - to można wykorzystać nie tylko strzelać do wrogów za pokrywą dążąc nad głowami , ale także do uszkodzenia dużych grup wrogów.
  • Jednakbezpiecznik bliskość oznacza, że ​​jeślikula przechodzi w pobliżu każdego wroga , to wybuchnie . Oznacza to, że jest to bardzo trudne , aby strzelać do wrogów znajdujących się za innymi wrogami , takich jak cele , lub bardziej niebezpiecznych przeciwników . Ravagers są szczególnie trudne, ponieważ pociski wybuchają jak przechodzą przez Swarmers które pochodzą z woreczków Niszczyciel jest .
  • Jego bezpiecznik bliskość jest bardzo skuteczny przeciwko szybko poruszających się przeciwników jak widma i nemeses .
  • Ze względu na bezpiecznik sąsiedztwie na kule , to niemożliwe headshot opiekuna w zwykły sposób przez strzelanie przez szczelinę -pocisk detonacji przed tarczą iopiekuna wykonuje żadnych uszkodzeń . Taktyka przezwyciężyć ten ma polegać na obszarze szkód efekt strzelając na powierzchni blisko ( ale nie tak blisko , że detonuje przedwcześnie ) Guardiana .
  • Bezpiecznik bliskość nawet zdetonować , gdy przechodzi obok niewidzialnych wrogów - to sprawia, że​​broń bardzo skuteczna przeciwko Phantoms i łowców Geth jak można strzelać w ich pobliżu i będzie je uszkodzić .
  • Ze względu na jego poruszenia bezpiecznik bliskość , ekranem z powodu uprawnień członka drużyny , takich jak Shockwave nie wpływa na jego dokładność jak strzały wybuchnie , jeśli się w pobliżu wroga .
  • Wybuchowe rundy oznacza, ze Krysae jest w stanie strzałem w głowę .
  • Broń ta działa najlepiej, gdy można go zasypie do punktu ssania , ponieważ maksymalizuje użyteczność wybuchowej powierzchni broni efektu .
  • Chociaż wybuch wizualnie duży obszar o promieniu uszkodzenia efekt wydaje się być stosunkowo małe.
  • Ten karabin staje się bardzo skuteczne w połączeniu z wszystkimi bonusami do obrażeń broni dostępnych dla Geth Infiltrator z Tactical Cloak , Tryb Hunter i Networked AI. To pozwala na wykupienie słabszych przeciwników , takich jak Geth Troopers i Geth Troopers rakieta jednego strzału na złoto.
  • Dodatkowo, ten bonus do obrażeń działa bardzo skutecznie w połączeniu z obszaru uszkodzenia efektu -Infiltrator może osłabić grupy wrogów strzelając w połowie z nich , umożliwiając ich koledzy z drużyny , aby wycierać je.
  • Wrogowie są całkowicie zniszczeni , gdy zabity z powodu wysokich rund wybuchowych w Krysae , co czyni go użytecznym przeciwko siłom Reaper gdyż zaprzecza ciała Cannibals spożywać .
  • Uważaj na wrogów z płyt , choć, jak płyty wydają chronić cel z Krysae . Dążąc do ich stóp może utrzymać wybuch od uderzenia płytki , pozwalając zrobić pełną uszkodzenia celu.
  • Bestie mogą blokować Krysae z ich dużym pazurem . Mające szerokie i / lub wysoki może ominąć tego .
  • W stosunku do Valiant ,Krysae ma znacznie niższą obrażeń na sekundę i jego ocena nie trafić pociski natychmiast , ale ma mały promień wybuchową . *Wybuchowy charakter strzałów pozwalająKrysae się być o wiele bardziej skuteczne, gdy stosuje się wobec Phantoms lub skupione wrogów . Valiant ma jednak znacznie szybsze tempo ognia , dużo szybsze przeładowanie , uderza od razu , a może szybko zabijać wrogów , ale nie mniej szkód niż Krysae . Powiedział, że jeśli chcesz być z osobą, która zabija irytujących Insta - zabijania wrogów , a następnieKrysae jest na pewnodobry wybór .
  • Zmiany Saldo na 24 lipca 2012 drastycznie spadła wydajność Krysae poprzez zmniejszenie jego uszkodzenia , szybkostrzelność i części amunicji , jak również zwiększenie odrzut o 100%. To zmieniło Krysae z byciakontrolerem tłum do broni wsparcia, pęknięcie wrogów w pokrywie i opóźniania postępu wroga .
  • Obecny niski wskaźnik na Krysae w ognia można złagodzić stosując Strzelca , dostępny do Turian Żołnierza i Quarian Marksman Żołnierza . Pozwala to , aby stać się realną bronią dla tych znaków , choć prawdopodobnie nie ich najlepsza opcja karabin snajperski .
  • Krysae działa dobrze również z możliwością przystawki zamrozić N7 Paladyna , pozwalając użytkownikowi szybko wysłania grup mrożone / schłodzone przeciwników