ME3 Reegar Karabiner
Karabinek Reegar
Typ  Strzelby
Dostępność  Multiplayer Store with Mass Effect 3: Rebellion Pack
Tryb ognia  Automatyczna
Waga 

Pojemność 

Szybkostrzelność 

Obrażenia 

Celność 

Amunicja
Pojemność Rezerwa
22 66

Opis

Ta broń elektryczna to poprawony projektora błyskawic, generująca prąd ciągły na jej cel. Ta broń jest nazwana na cześć quariańskiej rodziny Reegar, której żołnierze służyli dzielnie przeciwko Gethom.

Uwagi Graczy

  • Karabinek Reegar jest automatyczną bronią do walki z bliska, która strzela stałym strumieniem elektryczności, mimo że nazwana karabinkiem, funkcja broni jest zgodna z modelem M-451 Ognista Burza.
  • Pomimo, że nie strzela kulami , to broń wciąż można wykorzystać do strzału w głowę.
  • Karabinek Reegar zadaje 200 % obrażeń przeciwko tarczom i barierom , ale tylko 50 % obrażeń przeciwko panczerzpm. To może zrobić to dobry wybór dla klas, które mają przeciwpancerne moce, ale nie mają mocyi do usuwania tarcz.
  • Ponieważ Reegar łatwo niszczy tarcze i bariery, można wybrać mody, ulepszenia i sprzęt w celu zrekompensowania innych potrzeb.
  • Reegar ma ogromną moc i jest zdolny do zabijania celów na krótki dystans, w krótkim okresie czasu. Po pierwsze wpływa regularne cel rozmiar ma tendencję do rozłożyć je na krótką chwilę.
  • Aby zrekompensować jej moc, Reegar zużywa małą liczbę amunicji w zastraszającym tempie. Ma zbyt małą szybkość przeładowania. Jako tako, jest wysoce zalecane, aby zabrać ze sobą broń drugorzędną o dużej pojemności.
  • Większość klas porusza się wolniej podczas strzelania z tej broni (jak z M-76 Zjawa). Batarianie i Kroganie są zwolnieni z tego ruchu i mogą strzelać z Reegara, zachowując swoją normalną prędkość .
  • Reegar jest szczególnie skuteczny, gdy używanany przez Vorche. Broń jest w stanie szybko zabijać wrogów, po wzmocnieniu przez moc Żądza krwi. Regeneracja zdrowia vorcha pozwala im zbliżać się do wrogów o wiele łatwiej niż w jakąkolwiek inną postacią.
  • Kamuflaż taktyczny może być wykorzystany do wystrzelenia całego magazynka karabinku Reegar zanim zniknie premia do obrażeń. 80 % dodatkowych obrażenia może zabić każdego żołnierza bardzo szybko , ponieważ jest to strzelba szybkostrzelna z niską średnią uszkodzeń. To sprawia, że ​​premia do uszkodzenie bardzo skutecznie osłabia najsilniejszych wrogów.
  • Aby przezwyciężyć brak amunicji, zaleca się, aby grać batarianami ze względu na części ewolucji amunicji z  [ [Batariański Mocarz] ].
  • Niska pojemność można również rozwiązać przy użyciu [ [ Adrenaline Rush ] ], aby auto - reload połowie klipu , co pozwala na potencjalne 44 strzałów się w jednej serii . Jednak ten spala amunicji bardzo szybko . Ze względu na wzrost uszkodzeń jednak , może to czasem skompensować małą pojemność , jak również obracać Reegar do przenośnego promień śmierci.
  • Innym sposobem na zwiększenie zdolności jest w użyciu[ [ Mass Effect 3 Multiplayer / postaci Dostosowanie # biegów | Pojemność cieplna Filmu biegów ] ] , który pozwoli na maksymalnie 30 % więcej amunicji, które mają być wykonane . Sztuk amunicji będzie również w pełni przywrócić poziom amunicji , a także załadować Reegar z amunicją . Istnieje równieżchwilowy impuls szkody wkrótce po użyciu[ [ Mass Effect 3 Multiplayer / Charakter Dostosowanie # akcesoria | Klip termiczna Paczka ] ] .
  • Dodanie[ [ Broń Mody # Shotgun Shredder Mod | Niszczarka Mod ] ] do Reegar nie tylko pozwala na ominięcie [ [ Opiekun ] ] tarcze i zabić je , jak gdyby były [ [ Atak Trooper ] ] y , ale również sprawia, że o wiele bardziej skuteczne przeciwko wrogom pancernych .
  • Połączenie niszczarki Mod dodał skuteczności przeciwko zbroi z[ [ miotacz ognia ] ] rozwinął zrobić max obrazen tarcze , pozwalavorcha [ [ Mass Effect 3 dostosowywania Multiplayer / postaci / Sentinel # Vorcha Sentinel | Sentinel ] ] lub [ [ Mass Effect 3. Dostosowanie Multiplayer / postaci / Żołnierz # Vorcha Żołnierz | Żołnierz ] ] metodycznie i skutecznie pozbawić osłony z [[ Geth premier ] ] s , a następnie usunąć ich zbroje . Cone tej broni jest na tyle szeroki, aby skutecznie wyruszył [ [ Geth Pyro ] ] ' s zbiornik wybuchową dość konsekwentnie , co jeszcze bardziej zwiększa jego użyteczność przed klastrowych Geth .
  • Reegar jest użyteczna przeciwko siłom Reaper jak niszczy ciała wrogów zabija , zaprzeczając Cannibals szansę je spożywać . W połączeniu zmiotacz ognia ewoluowała zrobić maksymalne obrażenia przeciwko zbroi ,gracz może szybko zabić [ [ Niszczyciel ] ] s i [ [ Brute ] ] y , używając cały klip na Reegar na nich , reload anulowaniu używając na nich i flamer następnie kończąc je z Reegar . Jako dodatkowy bonus ,Reegar będzie je rozłożyć , zatrzymanie ich przerywania cię pukać się z Tobą.
  • Ponieważ ta broń ma ustalonego wzoru dla strumienia Strzela , otrzymuje żadnych korzyści z[ [ Broń Mody # Shotgun Inteligentne Choke | Inteligentne Choke ] ] .
  • Świetne połączenie obejmuje połączenie Pojemność cieplna zapasowego mod z dużą prędkością Barrel , jakoostatni skutecznie łączy Shredder Mod i wysokiej klasy lufę do jednego zamocowania . Pozwoli to znacznie zmniejszyć problem, amunicji, Reegar karabinek bez poświęcania obrażenia , penetrację i pancerza zwiększenie obrażeń , choć wraz ze wzrostem wagi .
Bronie Mass Effect 3
Ciężkie pistolety M-3 PredatorM-5 FalangaM-6 KatM-11 TłumicielM-77 PaladynM-358 Szpon
AkolitaProjektor błyskawicOprawcaN7 OrzełSkorpion
Pistolety maszynowe M-4 ShurikenM-9 GromM-12 SzarańczaM-25 SzerszeńKarzyciel Krwawej Hordy
Pistolet maszynowy ZbieraczyPlazmowy pistolet maszynowy GethówN7 Huragan
Strzelby M-11 UpiórM-22 PatroszycielM-23 KatanaM-27 SejmitarM-300 Claymore
AT-12 NajeźdźcaAdeptStrzelba plazmowa gethówWyrzutnia kolców GraalN7 Krzyżowiec
N7 PiraniaKarabinek ReegarStrzelba Jad
Karabiny szturmowe M-7 LansjerM-8 MścicielM-15 WindykatorM-37 SokółM-55 ArgusM-76 ZjawaM-96 Motyka
M-99 SzablaKarabin przeciw-syntetyczny AdasBłotniak CerberusaWyrzutnia Chakram
Karabin szturmowy ZbieraczyKarabin pulsacyjny gethówOgniomiot gethówN7 TajfunN7 WalkiriaMiotacz cząstekPhaestonKarabin szturmowy Napastnik
Karabiny snajperskie M-13 RaptorM-29 SiekaczM-90 IndraM-92 ModliszkaM-97 ŻmijaM-98 WdowaCzarna Wdowa
Karabin snajperski ZbieraczyOszczepKarabin harpunowy KishockKarabin snajperski Krysae
N7 Waleczny
Broń ciężka M-451 Ognista BurzaM-560 HydraM-597 LadonM-920 KainWyrzutnia rakiet Kobra
Bojowe oprogramowanie gethówOgniomiot gethówCzarna Gwiazda ŻniwiarzyLaser celowniczy