FANDOM

Położenie: Droga MlecznaHades GammaDis /  3. planeta

OpisEdytuj

Klensal posiada rzadka atmosferę składającą się z dwutlenku węgla i metanu. Pierwsze badania geologiczne planety były prowadzone przez batarian, a ich wyniki wykazały obszary niezwykle bogate w minerały. Ludzkie koncerny wydobywcze wydały miliardy kredytów na to, aby udać się do odległego systemu i zatopić weń wiertła, zdobywając go w ten sposób dla ludzkości.                  

Jednak Klensal posiada tylko przeciętny poziom bogactw naturalnych - są one cenne, ale niewarte takiej gorączki i takich wydatków. Merida Industria, niewielka meksykańska firma, która liczyła na ogromne zyski ze swego pierwszego przedsięwzięcia poza systemem słonecznym, musiała poprosić o ochronę przed bankructwem.

KlensalScreenshot
Śledztwo wykazało, że batarianie celowo sfałszowali wyniki swoich badań, licząc na to, iż zachęci to ludzkich rywali do zainwestowania w tę kosztowną mistyfikację. Było to być może, nieetyczne, ale nie nielegalne, zaś batariański rząd odciął się od "osobistych przedsięwzięć kilku osób o fałszywym pojęciu patriotyzmu". Planeta wciąż usiana jest opuszczonymi bazami górniczymi, które często są miejscami spotkań przestępców.

PrzydziałyEdytuj

Interesujące punktyEdytuj

Klensal
Lokacja Pojawienie się Opis
1 Początek Kryjówka syndykatu (Niezbadany świat: Wrogie przejęcie)
2 Początek Zniszczona kapsuła
3 Początek

Zmumifikowany salarianin (Niezbadany świat: Zlokalizuj ślady bitwy).

"Ten martwy podróżnik miał ze sobą medalion Ligi Pierwszych. Nie jest jasne jak znalazł się w jego posiadaniu i co zamierzał zrobić."

4 Początek

Rozbita sonda

MinerałyEdytuj

Główny artykuł: Niezbadany świat: Cenne minerały
Miejsce Pierwiastek Klasa
1 Platyna Ciężki
2 Beryl Lekki

Formy życiaEdytuj

SatelityEdytuj

Z planety można zobaczyć krzemowy księżyc.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli użyjesz karabinu snajperskiego, by spojrzeć na zmumifikowanego salarianina, możesz zobaczyć jak jego oko się rusza.