AC1
Przymierze ustaliło miejsce spotkania, Randall musi przejść przez Tunele Wejściowe do doków, aby ukraść prom.

Liczba punktów kontrolnych: 6

Przejście Edytuj

Wraz z przyjściem wiadomości Randall dostaje się do tunelów, lecz spotyka opór ze strony Cerberusa.

Punkt kontrolny 1 Edytuj

AC2
Przez alarm wszystkie syntetyki na terenie placówki są gotowe do eliminacji jakiegokolwiek zagrożenia. Randall wchodząc do długiego korytarza od strony windy, widzi, jak Wieżyczka bojowa niszczy dwóch bezradnych Żołnierzy gethów. Można skorzystać z chwili nieuwagi i schować się za osłoną. Pojawi się druga wieżyczka i trzy mechy Orcus. Jest to łatwe starcie, lecz trzeba uważać na daleko położoną wieżyczkę. Najlepiej zlikwidować ją karabinem snajperskim.

Rangę "weteran" można zdobyć tu łatwo, jeśli będziesz unikał pocisków i pozabijasz przeciwników z różnych broni. Dobrą mocą na grupy wrogów jest Burza.

Punkt kontrolny 2 Edytuj

Po przybyciu do nowego pokoju podzielonego na dwa korytarze, Krogański więzień będzie walczył z trzema Orcusami. Po pokonaniu mechów pojawią się dwaj nowi kroganie z Miotaczami cząstek wraz z kolejnymi mechami Orcus.

Prócz dużej żywotności krogan, nic nie sprawi większego problemu, ale należy uważać na wieżyczki bojowe w prawym korytarzu. Dlatego lepiej spokojnie i ostrożnie zlikwidować wrogów w lewym przejściu.

AC3
Tak jak na początku, znowu można łatwo uzyskać poziom "weteran", unikając kul i stylowo pokonując przeciwników. Kroganie będą walczyć zarówno z Tobą, jak i z mechami.

Po zniszczeniu sił Cerberusa Dyrektor wyśmieje voluskiego hakera i Randalla oraz poinformuje o przekroczeniu przez gethy przekaźnika. Są teraz na terenie całej Stodoły.

Punkt kontrolny 3 Edytuj

W korytarzu napotkasz trzech żołnierzy gethów, których można zaatakować od tyłu. Później pojawią się kolejne gethy. Można je pokonać karabinem snajperskim albo Przyciągnięciem. Możesz wejść do pomieszczenia na lewo, wziąć kredyty i pójść na prawą stronę korytarza. Biegnij jak najszybciej, by uzyskać najlepszy wynik.

AC4
Po minięciu drzwi Randall spotka dwóch żołnierzy gethów i juggernauta. Można wszystkich pokonać miotaczem cząstek. W celu uzyskania najwyższego wyniku należy unikać ognia, w czym pomoże kamuflaż.

Po pokonaniu juggernauta idź dalej. Będą tam żołnierze Cerberusa walczący z gethem. Korzystając z nieuwagi, użyj mocy, aby zlikwidować wrogów. Korytarz jest czysty.

Punkt kontrolny 4 Edytuj

Ta część jest dość długa, ale unikając ognia i zabijając przeciwników ze stylem można uzyskać złoty wynik.

Pojawią się dwaj szturmowcy i snajper. Uważaj na położone w korytarzu wybuchowe zbiorniki. Możesz w nie strzelać, aby zranić przeciwników. Nie pozostawaj też długo za jedną osłoną, gdyż snajper może je zniszczyć. Po pokonaniu przeciwników będziesz musiał zmierzyć się jeszcze z żołnierzem prewencji.

W kolejnym pokoju wrogowie są świetnie chronieni przez duże pudła. Schowaj się za osłoną, a dopiero potem próbuj zabijać przeciwników. Na początku zmierzysz się z prewencją, która zaraz potem zostanie wsparta posiłkami.

AC5
Ostatecznie napotkasz duży opór. Czterej szturmowcy, żołnierz prewencji i snajper zaczną cię atakować. Uważaj na tarcze, szybko przemieszczaj się między osłonami i nie dawaj odpocząć wrogom. Atakuj ich znienacka, używając kamuflażu. Pamiętaj też o stylu.

Alarm na stacji się wyłączy. Możesz pozbierać kredyty. Wejdziesz do Hangaru, aby ukraść prom.

Punkt kontrolny 5 Edytuj

AC6
Randall pojawia się na wyższej platformie hangaru, tuż za patrolem szturmowców. Zaatakuj ich z zaskoczenia. Zabij też snajpera na innej platformie. Po chwili przybędą kolejni szturmowcy - wyeliminuj ich, a potem weź kredyty.

Po minięciu drzwi zaatakują cię kolejni szturmowcy. Poradź sobie z nimi za pomocą biotyki. Następnie pojawią się żołnierze prewencji z jednym Centurionem. Można użyć na nich burzy lub przyciągnięcia.

Zanim dojdziesz do windy, spotkasz jeszcze snajpera wspartego przez inżyniera. Zabij ich i użyj windy.

Ze względu na dużą liczbę wrogów można łatwo uzyskać rangę "weterana".

Punkt kontrolny 6 Edytuj

AC7
Randall jest już coraz bliżej promu. Teraz musisz zetrzeć się Żołnierzami wspieranymi przez mechy Wilkołaki. To trudna część przez brak osłon i ogień skoncentrowany na Randallu. Dobrze jest używać kamuflażu przed otwartym starciem. Mechy znajdują się dość daleko, więc zlikwiduj je biotyką lub karabinem snajperskim.

Szczęśliwie, po eliminacji żołnierzy pojawią się kolejni żołnierzy prewencji z Centurionem. To dobrze, bo zaczną strzelać do mechów. Skorzystaj z okazji i odnów moce oraz znajdź lepszą pozycję. Później zlikwiduj przeciwników, aby uzyskać najwyższy wynik.

Po zabiciu przeciwników przyleci Desantowiec gethów z dwoma Żołnierzami gethów i Juggernautami. Juggernauci ruszą od razu do ataku, próbując cię oflankować. Gethy zaatakują również żołnierze Cerberusa z centrum Stodoły. Możesz oszczędzić sobie zdrowia i powoli eliminować wybranych przeciwników. Gdy wszyscy zginą, znowu przybędą trzej juggernauci, żołnierz gethów i szturmowcy Cerberusa. Najlepiej trzymać się z dala od starcia i uważać tylko na juggernautów.

Po walce weź kredyty i opuść stację. Randall weźmie prom, aby polecieć na LV426. Volus, który mu pomagał po raz ostatni życzy mu szczęścia.

Przeciwnicy Edytuj

Nawigacja Edytuj

Nawigacja Mass Effect: Infiltrator
Indeks: Misje
Poprzednie Następne
Przekaźnik komunikacyjny Pustynna planeta