FANDOM

Dr Lexi T'Perro - dzieciństwo i życie w Drodze Mlecznej Edytuj

Lexi T'Perro - asari urodzona na stacji Omega. Talent medyczny odkryła w sobie już w dzieciństwie pomagając matce opatrywać rany ojca, turiańskiego ochroniarza pracującego w klubie Zaświaty. Matka zaś pracowała jako tancerka. Rodzice każdy zarobiony kredyt inwestowali w edukację córki dla której chcieli lepszego życia z daleka od gangów Omegi. Lexi opuściła Omegę i rozpoczęła studia medyczne na Cytadeli zgodnie z wolą rodziców. Od asari można się dowiedzieć, że rodzice zginęli w jednej z wojen gangów Omegi co tylko wzmocniło jej zamiar przystąpienia do Inicjatywy Andromeda. Na cytadeli poznała też lekarza Harry'ego Carlyle'a jej serdecznego przyjaciela. Spotkali się po raz pierwszy na konwencji lekarzy gdzie Harry miał panel na temat neurochirurgii.

Andromeda Edytuj

Mimo, że Lexi niewątpliwie należy do rasy asari nie została umieszczona na arce Leusinia, a na ludzkiej arce Hyperion. Udział w tym procederze miał jej wierny przyjaciel Harry, który to namówił ją by zgłosiła się do Inicjatywy na stanowisko lekarza pokładowego Hyperiona. Nie bez znaczenia był też fakt, iż pani doktor specjalizowała się w anatomii obcych ras. Poza tym była jednym z najlepszych specjalistów Inicjatywy.

Po przylocie do gromady Helejos Lexi została przydzielona do zadań w drużynie pionierskiej. Pani doktor została zaokrętowana na statek zwiadowczy Tempest, gdzie miała wspierać załogę fachową pomocą. Na początku trudno było się jej odnaleźć w nowym środowisku ale z czasem nowe przygody i niebezpieczeństwa zamiast ją przerażać zaczęły stanowić jej motywację do dalszego działania.

Podczas gry pani doktor martwi się w licznych dialogach o stan swojej załogi. Na terminalach wiadomości tekstowych możemy odnaleźć liczne analizy i zalecenia dotyczące zarówno pioniera jak i członków drużyny. Daje tu o sobie znać pracoholizm sympatycznej asari, która ma problem z oddzieleniem pracy od odpoczynku. Lexi sama nie potrafi zastosować się do swoich rad co ukazuje lekką hipokryzje przepracowanej lekarki.

IA ikona
Załoga Tempest
IA ikona
Członkowie drużyny: PionierNakmor DrackVetra NyxJaal Ama DaravCora HarperLiam KostaPeebee
Załoga: Gill BrodieSuvi AnwarKallo JathLexi T’PerroSAM