FANDOM

„Uwierzyłem w nowy początek. Nadal wierzę. Muszę. Jesteśmy jego częścią”

Liam Kosta Edytuj

Liam kosta jest ludzkim specjalistą ratownictwa z cywilnym przeszkoleniem taktycznym. Z jego rozmowy kwalifikacyjnej wynika, że urodził się na Ziemi, ale jego rodzice specjalizowali się w prawie międzyplanetarnym, dlatego też często się przeprowadzali. Ich głównymi miejscami zamieszkania były Londyn i Cytadela.

Liam rozpoczął studia inżynierskie, ale porzucił je, by przejść przeszkolenie policyjne. Mimo początkowej motywacji krótko pracował jako policjant, a swoje odejście opisał jako "posunięcie konieczne dla dobra wszystkich zainteresowanych". Przeniósł się do Wielorasowych Służb Szybkiego Reagowania.

Jeśli pracą w policji Liam był rozczarowany, z jego akt wynika, że tym razem sytuacja wyglądała inaczej. Ludzki Kontyngent służ- Zmotoryzowany Miejski Oddział Rekonesansowy - donosił, że Liam spisywał się wzorowo w każdych warunkach. To wówczas, według jego własnych słów, Liam dowiedział się o Inicjatywie Andromeda- Poznawszy byłych żołnierzy Przymierza w czasie akcji humanitarnej na terenie objętym walkami. Wyróżniał się ze względu na wszechstronne umiejętności, a do drużyny pionierskiej wybrał go sam Alec Ryder.

IA ikona
Załoga Tempest
IA ikona
Członkowie drużyny: PionierNakmor DrackVetra NyxJaal Ama DaravCora HarperLiam KostaPeebee
Załoga: Gill BrodieSuvi AnwarKallo JathLexi T’PerroSAM