FANDOM

Nadzorca
Nadzorca jest pakietem DLC do gry Mass Effect 2. Dodatek zawiera cztery nowe przydziały na planecie Aite, gdzie zbuntowała się eksperymentalna wirtualna inteligencja. DLC wydano 15 czerwca 2010 r.

OpisEdytuj

"Shepard otrzymuje zadanie zbadania bazy Cerberusa, która przestała odpowiadać na wezwania. Kiedy przybywa na miejsce, okazuje się, że placówka została opanowana przez gethy. Jedyny ocalały, naukowiec nazwiskiem Archer, informuje, że w bazie prowadzono badania mające na celu połączenie świadomości ludzkiego ochotnika z wirtualną inteligencją. W wyniku eksperymentu powstała niebezpieczna hybryda, która opanowała trzy pozostałe placówki Cerberusa. Wroga WI aktywowała gethy i przejmuje kontrolę nad wszystkimi urządzeniami, na jakie się natknie, podejmując próby uwolnienia się. Shepard musi przeniknąć w głąb fortecy WI i dezaktywować program - inaczej wirus prześle swój kod na inne planety, co może doprowadzić do katastrofy w wielu układach. Gracz ma do zbadania pięć obszarów i zyskuje możliwość zdobycia dwóch nowych osiągnięć. "[1]

ZawartośćEdytuj

CenaEdytuj

DLC do Mass Effect 2 jest dostępne za 560 punktów Microsoftu na Xbox-a 360, 560 punktów Bioware na PC. Dostępne za darmo w wydaniu na konsolę PlayStation 3 (na jednej płycie z podstawową wersją gry).

PrzypisyEdytuj

  1. [1] BioWare Portal Społecznościowy