FANDOM

Kapitan Narom jest najemnikiem Błękitnych Słońc oraz dowódcą bazy na Sanctum. Głosu użycza mu Cezary Nowak.

Baza Naroma wysyła fałszywe sygnały do frachtowców kupieckich, dzięki czemu, najemnicy mogą zastawić pułapkę i okraść frachtowce z ich ładunku.

Po tym, jak zespół naukowców z ExoGeni odkrył na planecie Joab proteanśki artefakt skontaktowali się z Vido Santiago z prośbą o bezpieczny transport. Narom zgodził się z Vido, iż sam artefakt jest dużo więcej wart niż to co oferowało im ExoGeni. Gdy przybył przedstawiciel firmy, Narom grożąc torturami uzyskał lokalizacje wykopalisk.

Ostatecznie działania Naroma zostają odkryte przez Cerberusa i trzyosobowa grupa pod dowództwem Komandora Sheparda zaatakowała bazę. Narom ginie podczas tego ataku.

Umiejętności Edytuj

Ofensywne Edytuj

Kapitan Narom jest wyposażony w karabin M-76 Zjawa.

Defensywne Edytuj

Kapitan Narom posiada silną tarczę oraz pancerz i ma wysoki współczynnik zdrowia. Używa również Pancerza Technologicznego, który służy mu do odnawiania tarczy.

Taktyki Edytuj

  • Narom przybywa z grupą najemników, ale po tym jak wykończone zostaną 2 mechy YMIR. Wejdź za osłonę zanim Narom zacznie strzelać.
  • Zniszcz zasłony po jego stronie pokoju i cofnij się, że zapobiec atakowaniu z flanki przez niego i jego towarzyszy.