FANDOM

Położenie: Droga MlecznaHades GammaPlutos /  4. planeta

Warunek wstępny: Moralność

75%

OpisEdytuj

Chociaż Nonuel jest jedną z najstarszych pozycji na mapie gwiezdnej, nie stworzono jeszcze kompletnych map planety. Jest to największe ciało niebieskie w pasie asteroid błękitnej gwiazdy Plutos. Jest nie tylko na tyle dużą planetą, by posiadać kulisty kształt, ale również na tyle masywną, że utrzymujące trujące dwutlenki węgla i siarki, które unoszą się z jej wielu wulkanów, w ramach atmosfery.

NonuelScreenshot
Nonuel jest planetą niezwykle wulkaniczną, a źródło jej ogromnego ciepła jest zarazem źródłem jej gigantycznej masy. Nonuel jest "drugorzędnym źródłem" pierwiastka zero, który zastygł wokół dużej bryły piezo wyrzuconej przez supernową miliardy lat temu.

Warunki na powierzchni są niezwykle niebezpieczne. Poza cienką skorupą i wieloma strumieniami lawy, szerokie pasma powierzchni pokryte są śliskim popiołem i żużlem wyrzucanym przez wulkany.

PrzydziałyEdytuj

Interesujące punktyEdytuj

Nonuel

Lokacja

Pojawienie się Opis
1 Początek Posterunek watażki (Niezbadany świat: Negocjacje)
2 Początek Zniszczona sonda
3 Początek

Posterunek najemników (Niezbadany świat: Pisma Asari, Niezbadany świat: Zlokalizuj ślady bitwy)

Sądząc po śladach stóp na popiole, dwaj najemnicy walczyli ze sobą w klatce, kiedy umarli. Obaydwaj cierpieli na ranę postrzałową i mieli blisko siebie karabin.

Podpatrując otwartą skrzynię, odkrywasz ostrożnie owiniętą, ręcznie napisaną kopię jednego z traktatów Matki Dilinagi. Mało prawdopodobne, by napisała to właśnie ona, lecz płynna praca pędzla i zawiłe, kolorowe ilustracje muszą być dziełem mistrza.

Ten najemnik nosił medalion Ligi Pierwszych. Nie ma żadnej wskazówki jak lub gdzie go znalazł.
4 Niezaznaczone

Miażdżypaszcza

5 Niezaznaczone Miażdżypaszcza

MinerałyEdytuj

Główny artykuł: Niezbadany świat: Cenne minerały
Miejsce Pierwiastek Klasa
1 Tytan Lekki
2 Samar Ciężki

Nota: Nie wjeżdżaj Mako w lawę, ponieważ pojazd zostanie od razu zniszczony.

Formy życiaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

NonuelME
  • Historia dwóch najemników walczących w klatce może być nawiązaniem do filmu science-fiction Mój własny wróg o podobnej fabule.
  • Badając złoże Tytanu na planecie, informacja mówi, że "skany z orbity znalazły duże złoża tytanu", mimo że złoże jest badane pieszo.