FANDOM

Datapad możemy odnaleźć, podczas misji rekrutacyjnej Archanioła. Datapad ten posiada informacje, które mogą zainteresować Arię T'Loak.

ZdobycieEdytuj

Podnieś Datapad który nazywa się Wiadomość do Taraka w pobliżu Jarotha, gdy przechodzimy przez bulwar. Na Datapadzie wiadomość brzmi następująco:

Wiadomość
Tarak:

Rozmawiałem z Garmem, jego ludzie piszą się na plan. Jeśli operacja się powiedzie, możemy liczyć na wysokie morale i wzrost liczebności. Już poniesione straty sprawiają, że możemy nie mieć dość ludzi do osiągnięcia kolejnego celu; jasne jest jednak, że żadna z naszych organizacji nie będzie gotowa do zaatakowania Arii bez wsparcia dwóch pozostałych.

Jaroth

InstruktażEdytuj

Gdy misja się zakończy, złóż wizytę Arii T'Loak w Zaświatach. Poinformuj ją o informacji zawartej w tym datapadzie. Gdy dasz Arii ten Datapad, rzuci ona nim w twarz Garaka i spyta się, jak taka informacja została niezauważona. Batarianin odpowie, że zajmie się tą sprawą.

Po dostarczeniu Datapada Aria podziękuje Shepardowi za informacje, i prześle na Normandię koordynaty tajnej kryjówki Zaćmienia, gdzie to znajdują się skrzynie z wyposażeniem obcych ras, za które Cerberus może sporo zapłacić.

Po odebraniu nagrody, jeśli Shepard zapyta się Arii Tak po prostu oddajesz mi tą kryjówkę? Shepard dostanie 2 punkty prawości.

NagrodaEdytuj

  • Punkty doświadczenia: 40