FANDOM

Aria T'Loak, władczyni Omegi, chce spotkać każdego ważnego nowego przybysza, żeby oddał jej cześć w Zaświatach. Może być cennym źródłem informacji.

Dostępność Edytuj

Ta misja jest dostępna automatycznie, gdy Komandor Shepard po raz pierwszy dociera na Omegę. Batariański najemnik, który pracuje dla Arii, Moklan, instruuje Sheparda, że Aria spotka się z nim tak szybko, jak to możliwe.

Opis przejścia Edytuj

Jest to jedna z pierwszych misji Sheparda, dzięki której może pozyskać potencjalnych członków zespołu, zwłaszcza jeśli za radą Mirandy najpierw pójdziemy po naukowca, który jest wymagany, aby odblokować dostęp do laboratorium badawczego.

Po dotarciu na Omegę, salarianin imieniem Fargut początkowo próbuje pozdrowić Sheparda oraz przypodobać się mu i jego towarzyszom. Zostało to przerwane przez Moklana, który każe mu zejść z drogi i instruuje Komandora, żeby zapłacił za wizytę u Arii. Zarówno Fargut i Moklan nie mają później żadnych dalszych interakcji z Shepardem.

Aria urzęduje w klubie Zaświaty, na górze platformy po drugiej stronie głównej części, a po obu stronach znajdują się schody.

Jej strażnicy mogą próbować się skanować. Możesz odmówić, zbierając punkty Renegata. Po tym, jak cię przepuszczą, możesz zadać Arii pytania o Omegę i akta. Po rozmowie, misja będzie ukończona