FANDOM

Daniel3

Asystent Mordina, Daniel Abrams, zaginął na terytorium vorchów. Mordin byłby wdzięczny za zlokalizowanie go.

Odblokowanie zadania Edytuj

Po przybyciu na niższy poziom i tereny slumsów na Omedze, dotrzesz w końcu do szpitala Mordina Solusa, który wspomni o swoim zaginionym asystencie i poprosi cię o poszukanie go, gdy będziesz w obrębie terytorium objętym zakażeniem.

Etapy zadania Edytuj

Dossier prof - door to daniel

Znajdziesz Daniela w najdalszym pokoju na zachodzie (patrząc na mapę). Jest przetrzymywany przez podejrzanie wyglądających batarian. Jak spotkanie się zakończy zależy od decyzji Sheparda, a co za tym idzie Twoich. Używając uroku lub zastraszenia możesz przekonać batarian, że Daniel stara się pomóc w wyleczeniu zarazy. Spowoduje to pokojowe rozwiązanie sprawy. Możesz jednak wybrać opcję zabicia batarian po tym, jak wypuszczą Abramsa. Inną możliwością jest danie znaku członkom drużyny, aby zabić lidera kryminalistów, co jednak skutkuje śmiercią Daniela. Jeśli Abrams przeżyje skieruje się ku kliniki Mordina i zostawi za sobą medi-żel.

Dodatkowo jeśli Daniel przeżyje wyśle Shepardowi email wyjaśniający sytuację w klinice i jak warunki tam się poprawiły.

Podsumowanie zadania Edytuj

Doświadczenie: -

Kredyty: -

Dodatkowo w wersji na PC może się pojawić usterka, która spowoduje że jeden z batarian zatnie się i stanie się niewrażliwy na obrażenia. Załadowanie ostatniego zapisu jest najlepszym wyjściem z takiej sytuacji.