FANDOM

Projektor błyskawic ME3
Projektor błyskawic
Typ  Ciężki pistolet
Dostępność  Priorytet: Pancernik gethów
Tryb ognia  ładowany/półautomatyczny
Waga 
 
Pojemność 
 
Szybkostrzelność 
 
Obrażenia 
 
Celność 
 
Amunicja
Pojemność Rezerwa
18 72

OpisEdytuj

Pistoletowy projektor błyskawic to wynalazek admirał Daro'Xen. Jest to zminiaturyzowany projektor błyskawic, do prawidłowego funkcjonowania wymagający jedynie pochłaniaczy ciepła. Pistolet jonizuje powietrze za pomocą niewidocznej wiązki laserowej, tworząc w ten sposób ścieżkę dla wyładowania elektrycznego o wysokim natężeniu. Może być doładowany w celu zwiększenia zadawanych obrażeń.

PozyskanieEdytuj

Rzadki element możliwy do pozyskania w sklepie w grze wieloosobowej.

Uwagi graczyEdytuj

  • Używając pistoletu, pojedyncze strzały lepiej kierować w słabszych, a ładowane - w potężniejszych przeciwników.
  • Można ogłuszyć na chwilę wroga, strzelając kilkoma pociskami, a później oddać strzał po dłuższym załadowaniu.
  • Pistolet ten jest świetną bronią zastępczą w stosunku do pistoletu M-77 Paladyn, który ma status bardzo rzadkiego.
  • Nieładowane strzały można porównać do obrażeń, jakie zadaje M-3 Predator.
  • Pistolet ten ma najniższą częstotliwość strzałów, jeśli gracz miałby cały czas ładować pociski.
  • Jeden strzał ładowany jest trzy razy potężniejszy od nieładowanego - podobnie z pochłanianą amunicją.
  • Tak jak Wyrzutnia kolców Graal, PBQ zmusza użytkownika do wyjścia na chwilę z ukrycia podczas oddawania dłuższego strzału.
  • Szpiedzy mogą strzelać z PBQ bez zdradzania obecności w Kamuflażu Taktycznym.
  • PBQ świetnie sprawdza się z amunicją rozszarpującą.
  • Lepiej nie ulepszać projektora w większy magazynek.
  • Lufa dużego kalibru wspomaga użytkowników polegających w głównej mierze na swych mocach.