FANDOM

Projektor błyskawic ME3
Projektor błyskawic
Typ  Ciężki pistolet
Dostępność  Priorytet: Pancernik gethów
Tryb ognia  ładowany/półautomatyczny
Waga 
 
Pojemność 
 
Szybkostrzelność 
 
Obrażenia 
 
Celność 
 
Amunicja
Pojemność Rezerwa
18 72

OpisEdytuj

Pistoletowy projektor błyskawic to wynalazek admirał Daro'Xen. Jest to zminiaturyzowany projektor błyskawic do prawidłowego funkcjonowania wymagający jedynie pochłaniaczy ciepła. Pistolet jonizuje powietrze za pomocą niewidocznej wiązki laserowej, tworząc w ten sposób ścieżkę dla wyładowania elektrycznego o wysokim natężeniu. Może być doładowany w celu zwiększenia zadawanych obrażeń.

PozyskanieEdytuj

Można go dostać od Tali lub Xen na początku misji Priorytet: Pancernik Gethów albo kupić w sklepie Kombinatu Elkoss.

Uwagi graczyEdytuj

  • Projektor ma duży potencjał ze względu na magazynek, ale ładowane strzały pochłaniają 3 pociski za jednym razem.
  • Strzały nieładowane zadają podobne obrażenia do tych, które zadaje M-3 Predator, a ładowane - M-6 Kat i M-77 Paladyn.
  • Świetna broń na dłuższe starcia.
  • Gdyby strzelać tylko pociskami ładowanymi, byłby to najwolniejszy pistolet w grze.
  • Jest dość lekki, lżejszy od Kata, ale i tak cięższy od Predatora.
  • W projektorze quarian pociski nie przeskakują na inne cele, tak jak było to w projektorze błyskawic Cerberusa.
  • Jeśli celowanie sprawia kłopoty (przez odrzut), można załadować broń i włączyć taktyczny HUD, wycelować i zamknąć HUD. Nota: Uwaga: nie jest to możliwe na PS3.