FANDOM

Aegis pack
Pakiet Egida to DLC do Mass Effect 2 którego premiera  miała miejsce 6 lipca 2010 r. Karabin snajperski M-29 Siekacz jest dostępny również w wersji kolekcjonerskiej gry.

OpisEdytuj

"Czy może być coś lepszego niż najlepszy pancerz? Najlepszy pancerz oraz karabin snajperski! Pakiet Egida poszerza arsenał, z którego korzysta Shepard, o karabin snajperski M-29 Siekacz oraz pancerz Pustułka.

Karabin snajperski Siekacz to broń, która z łatwością wyeliminuje tarcze wroga.

Pancerz Pustułka składa się z pięciu elementów:

  • Hełm zwiększa ilość zadawanych obrażeń, moc tarcz oraz wzmacnia efekty trafienia w głowę.
  • Napierśnik zwiększa ilość obrażeń zadawanych w walce wręcz oraz bronią, wzmacnia też tarcze.
  • Przedramiennik zwiększa ilość obrażeń zadawanych w walce wręcz oraz bronią, wzmacnia też tarcze.
  • Naramienniki wzmacniają tarcze oraz zwiększają ilość obrażeń zadawanych w walce wręcz.
  • Montowane na biodrach ogniwa zasilające wzmacniają tarcze oraz zwiększają maksymalny zapas amunicji do broni ciężkiej.

Pakiet Egida - w sam raz na sytuacje, kiedy rzeź to wciąż za mało."[1]

ZawartośćEdytuj

Jedna broń:

Jeden zestaw pancerza:

WiadomościEdytuj

Wiadomość
Karabin snajperski Siekacz

Nadawca: Człowiek Iluzja

Shepard,
Miranda przeglądała automatycznie zbierane dane o twojej broni. Szczególnie zainteresowało ją zestawienie liczby trafień i zabitych wrogów. Jak to ona, zaraz zgłosiła zapotrzebowanie na większą siłę ognia. Zdaniem naszych techników przyda wam się długodystansowa broń skuteczna przeciw tarczom – dlatego przesyłam karabin snajperski Siekacz. Znajdziesz go w zbrojowni Normandii – przetestuj go i daj znać, jak się sprawuje.

Wiadomość
Pancerz Pustułka

Shepard,
Nasi specjaliści od pancerzy mieli burzliwą debatę na temat systemów pancerza Pustułka. Kombinezon jest skuteczny sam w sobie, ale technicy stwierdzili, że algorytmy tarcz poszczególnych elementów najlepiej sprawdzają się w połączeniu z innymi pancerzami. Przesłałem na Normandię jeden egzemplarz Pustułki. Posiada oprogramowanie modułowe, więc poszczególne elementy można zestawiać wedle życzenia.

CenaEdytuj

Pakiet Egida jest dostępny za 160 punktów Microsoft na Xbox 360, 160 punktów Bioware na PC oraz za 1,99$ na PlayStation 3.

PrzypisyEdytuj

  1. [1]Bioware Portal Społecznościowy