FANDOM

Equalizer
Pakiet wyrównawczy jest DLC wydanym do gry Mass Effect 2 zawierające 1 nowy pancerz o 2 nowe elementy pancerza. Wydane zostało 4 maja 2010 r.

OpisEdytuj

"Cerberus nie potrzebuje bohatera, lecz jednoosobowej armii. Pakiet wyrównawczy uzupełnia arsenał, z którego korzysta Shepard, o hełm kondensatorowy, osłonę głowy Archont i pancerz Inferno.

Hełm kondensatorowy magazynuje energię dla barier kinetycznych, przyśpieszając regenerację tarcz, z których korzysta Shepard. Osłona głowy Archont zarządza omni-kluczami i wzmacniaczami biotycznymi, przyśpieszając regenerację mocy, z których korzysta Shepard. Energetyczny pancerz Inferno sprawia, że Shepard działa szybciej, a moce techniczne i biotyczne zadają większe obrażenia. Oprogramowanie do analizy stresów daje przewagę nie tylko w walce, ale również podczas negocjacji.

Pakiet wyrównawczy: na pole walki nie rusza się w białych rękawiczkach."[1]

ZawartośćEdytuj

  • Hełm kondensatorowy (zmniejsza opóźnienie początku regeneracji tarcz o 10%)
  • Osłona głowy Archont (skraca czas ładowania mocy o 5%)
  • Pancerz Inferno (+10% do umiejętności negocjacji, obrażenia od mocy technologicznych oraz biotycznych +10%, prędkość szarży +10%).

CenaEdytuj

DLC do Mass Effect 2 jest dostępne za 160 punktów Microsoftu na Xbox-a 360, 160 punktów Bioware na PC, oraz 1,99 $ na PlayStation 3.

PrzypisyEdytuj

  1. [1] BioWare Portal Społecznościowy