FANDOM

DostępEdytuj

Misja dostępna automatycznie po zakończeniu misji Priorytet: Thessia.

Opis Edytuj

Po wylądowaniu promem, Shepard wraz z odziałem zauważa, że sanktuarium jest atakowane przez żniwiarzy. Następnie rozbija się prom Cerberusa, z którego wychodzą 2 duchy. Po zabiciu przeciwników Shepard wchodzi do pomieszczenia gdzie segregowano uchodźców. Schodząc po schodach w dół napotyka oddział szturmowców Cerberusa. W korytarzu, gdzie jest konsola, odtwarzają nagranie na którym Miranda informuje, że sanktuarium to tak naprawdę kłamstwo i lepiej uciekać. Shepard czuje, że trzeba ratować Mirandę, dlatego udają się do wierzy, gdzie znajduje się Miranda (dowiadujemy się tego z nagrania). Po spuszczeniu wody z ozdobnych basenów udaje się wejść do Laboratoriów, gdzie pracowano nad indokrynacją. Trafiają następnie na oddziały żniwiarzy, którzy usiłują ich zabić. Gdy odtwarzamy kolejne nagrania dowiadujemy się, że Kai Leng zadał Mirandzie obrażenia.

Finał Edytuj

W finale misji widzimy Mirandę leżącą za biurkiem i jej ojca trzymającego Orianę.

Gdy nie spełniliśmy warunków, aby Miranda przeżyła, zabija ojca biotyką, po czym upada na ziemię z wyczerpania. Żegna się z Shepardem i mówi mu, że podrzuciła Lengowi nadajnik. Następnie żegna się z Orianą i mówi jej, że pragnęła, żeby siostra miała normalne życie, dzieci, wyszła za mąż. Po wyznaniu Miranda umiera.

Po spełnieniu warunków, żeby Miranda przeżyła, zabija ojca biotyką, po czym podchodzi do siostry i przytula ją. Dziękuje komandorowi za to, że przybył i uprzedził ją przed czyhającymi niebezpieczeństwami.

Warunki, aby Miranda przeżyła Edytuj

  1. Miranda musi przeżyć misję samobójczą w Mass Effect 2.
  2. Jeśli grasz MaleShep i zakończyłeś z nią wątek romansu (jeśli został w poprzedniej części rozpoczęty), zginie bez względu na wszystkie inne warunki.
  3. Po ataku na Cytadelę przy rozmowie w biurze widm, trzeba ją ostrzec przed Kai Lengiem.
  4. Podczas wizyty Mirandy w apartamencie trzbea dać jej dostęp do bazy danych Przymierza.

Linki Edytuj

Filmik z Misji [1]