FANDOM

O misji dowiadujemy się na pancerniku gethów tam admirał Raan informuje nas że statek admirała Korisa został poświęcony aby zniszczyć działo choć zostały wystrzelone kapsuły ratunkowe.

PoradyEdytuj

Rannoch Admirał Koris
Na tę misję radziłbym wziąć Tali (ze względu na sabotaż) i EDI, bądź Garrusa albo Kaidana (ze względu na przeciążenie). Jeszcze w promie dostaniemy od Admirał Raan wiadomość o problemach z nawiązaniem łączności. Misja polega więc na wyłączeniu wieży zagłuszającej, a co za tym idzie rozbrojenie dwóch działek przeciwlotniczych. Poruszając się między korytarzami doznamy kilku ciekawych rozmów z Tali. Należy pamiętać aby patrzeć pod nogi gdyż misja odbywa się w nocy a po drodze jest rozłożonych bardzo dużo min. Pierwszy patrol gethów napotkamy przy pierwszej kapsule można wtedy od razu hackować i przeciążać gethy. Zaraz obok kapsuły znajdziemy karabin snajperski gethów - oszczep. Po dotarciu do dział spotkamy kilku piro i rakietowych żołnierzy gethów. Należy uważać na getha w działku i najlepiej jego zabić najszybciej. Po pozbyciu się wszystkich musimy komuś z towarzyszy zlecić dezaktywację. Ochraniając towarzysza skorzystaj z działka w który siedział geth a pozbędziesz się większych problemów. Podobnie mamy przy drugim działku do dezaktywacji. Po ich wyłączeniu porucznik Cortez zniszczy wieżę zagłuszającą i będziemy mogli porozmawiać z admirałem. Podczas rozmowy możemy użyć punktów prawości lub renegata aby go zmotywować (chciał zachować się bohatersko i uratować swoich ludzi kosztem swojego życia). Następnie przenosimy się z promem nad polanę przez którą ucieka admirał tam pojawia się pasek, nie zdrowia admirała lecz promu. Po ucieczce admirała zabieramy go na prom i zyskujemy zasób wojenny.