FANDOM

200px-Alliance News Network Icon

Sieć Informacyjna Przymierza dostarcza dziennych informacji ze świata Mass Effect poprzez menu w Mass Effect 3. Wydarzenia te mają miejsce podczas inwazji Żniwiarzy.

Informacje podawane są od marca 2012.

Marzec 2012 - Drugi Tydzień Edytuj

Nagłówek tygodniowy Edytuj

"Mroki z Ziemi. Raporty mówią o globalnej utracie połączenia z satelitami. Miasta zbombardowane, odcięte kable przesyłowe. Agresor - nieznany gatunek."

03/06/2012 - Nowe Zagrożenie?Edytuj

“Batariańscy uchodźcy, w tym ważne osobistości, uciekają do Gromady Exodus. "Agresorzy zniszczyli nasze planety. To nie Przymierze. Nie Rada."”

03/07/2012 - Ludzka Ojczyzna PochłoniętaEdytuj

“Kom-boje zza przekaźnika Charona w ciemności, brak sygnałów z Arkturusa, ani Exodusa. Według KSS zaatakowały insektoidalne potwory, "zdeformowani" batarianie. Wykluczono możliwość raknii."”

03/09/2012 - Wojna Dociera do Przestrzeni TurianEdytuj

“Kom-boje zza Taetrusa stracone. Potwierdzono obecność insektoidalnych statków. Prymarcha Fedorian: "Jakakolwiek cywilizacja nas zaatakowała, obrała zły cel.""”

Marzec 2012 - Trzeci Tydzień Edytuj

Nagłówek tygodniowy Edytuj

"Starożytne myślące statki gwiezdne atakują całą galaktykę. Radni Cytadeli: wrogowie to Żniwiarze - nie ma mowy o pokoju.""

03/12/2012 - Otwarcie Trzeciego FrontuEdytuj

“Zaatakowano przestrzeń asari. Wyłączone generatory antymaterii na Loropi, kom-boje zerwane. Dowództwo: "Stoimy twarzą w twarz z galaktycznym szturmem"."

03/14/2012 - Paraliż Salariańskiego WsparciaEdytuj

“Floty salarian w gotowości. Ród Narra grozi rebelią, jeśli statki będą musiały bronić przestrzeni niesalariańskiej. Linron odmawia wprowadzenia stanu wojennego.”

03/16/2012 - Turianie pokonani na TaetrusieEdytuj

“Turianie przegrali bitwę o przekaźnik Taetrus. Siły Żniwiarzy atakują Palaven. Prymarcha: "Wróg jest potężny, lecz podobnie było z kroganami.""”