FANDOM

ANN

SIP to sieć informacyjna nadająca w całej galaktyce.

Historia Edytuj

Stworzona w pierwszych dekadach ludzkiej ekspansji w kosmos, Sieć Informacyjna Przymierza była początkowo niewielką organizacją informacyjną, znaną głównie dzięki serii reportaży o Wojnie Pierwszego Kontaktu. Skupiając się na dziennikarstwie galaktycznym, SIP otworzyła biura na wielu planetach w znanej przestrzeni, zdobywając liczne nagrody za jakość oraz wielogatunkową publiczność.

Sieć Informacyjna Przymierza nigdy nie była finansowana przez Przymierze, wbrew temu, co może sugerować jej nazwa. Doprowadzało to często do pomyłek ze strony niezorientowanych, ale niedawna lukratywna sprzedaż sieci jednemu z medialnych gigantów wyklarowała nieco kwestie własności. Nowy zarząd optował za bardziej sensacyjnym podejściem. Wskazują na to szczególnie zmiany wśród dziennikarzy - wielu spośród ważnych pracowników stacji przeszło na emeryturę lub dołączyło do innych organizacji informacyjnych. Coraz bardziej szokujące programy stacji zyskały szeroką publiczność oraz bardzo potrzebny wzrost oglądalności - były to dowody potrzebne zarządowi dla usprawiedliwienia swych decyzji. Niemniej jednak SIP utrzymuje, że rzetelność i wiarygodność pozostają dla niej nienaruszalnymi standardami.

Teatr Bitwy jest jednym z najpopularniejszych programów SIP. będącym jednocześnie jednym z tych najbardziej ekscytujących. Wśród godnych uwagi elementów programu znajdują się reportaże z linii frontu autorstwa Diany Allers. Sieć nazywa jej materiały ’brawurowymi i realistycznymi’, jednak są one krytykowane za skupianie się głównie na wojennej przemocy. Nawet krytycy Allers przyznają jednak, że mimo często drastycznych obrazów, fakty przez nią przedstawiane są w rzeczy samej, faktami.

Archiwa SIP Edytuj

Raporty BioWare Edytuj

Raporty Edytuj

Raporty z Układu Słonecznego Edytuj

Raporty Ligi Odpowiedzialności Konspiracyjnej Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj