FANDOM

Położenie: Droga MlecznaRozpadlina KalestonaSolveig /  księżyc. planeta

Warunek wstępny: Statek Zbieraczy (misja)

Opis Edytuj

Sinmara, księżyc Surtura, była przez wiele pokoleń wykorzystywana do obserwacji macierzystej gwiazdy, Solveig. Sinmara nie ma atmosfery, która mogłaby zakłócać działanie sprzętu do obserwacji słonecznych, co jest w tych okolicznościach kluczowe; ostatnio gwiazda zaczęła wykazywać oznaki przedwczesnego przeobrażania się w czerwonego olbrzyma.

W ramach przygotowań na dzień, w którym zostanie ogłoszony alarm, kanał ekstranetowy ze stacji badawczej na Sinmarze otrzymał najwyższy priorytet w sieci boi komunikacyjnych w układzie. Szanse, że taki sygnał przedostałby się przez magnetyczne interferencje słońca są niewielkie, ale skierowanie go na mniej ważny kanał byłoby niewykonalne z przyczyn politycznych.

Wykryto anomalię Edytuj

Wyniki skanowania planety wskazują, że kolonia na Sinmarze jest narażona na oddziaływanie rozbłysków słonecznych pobliskiej gwiazdy. Wykryto nieprawidłowości w funkcjonowaniu tarczy magnetycznej kolonii. Należy ponownie aktywować tarczę, aby uchronić kolonię przed potencjalnym zniszczeniem w wyniku zmiennego oddziaływania gwiazdy.

Przydziały Edytuj

Złoża minerałów Edytuj

Początkowy wskaźnik skanu: Dobry

Minerał Ilość Przybliżona wartość
Pallad Średnia 6,600
Platyna Średnia 5,100
Iryd Wysoka 14,000
Pierwiastek zero Brak 0

Ciekawostki Edytuj

  • Sinmara może być tak nazwana od towarzyszki olbrzyma Surtra w mitologii nordyckiej.