FANDOM

Położenie: Droga MlecznaArgos RhoFeniks /  pas asteroid. planeta

Warunek wstępny: Stacja Szczyt: Misje bojowe
(Mass Effect) (Mass Effect 3)

OpisEdytuj

Umieszczona na asteroidzie stacja Szczyt została stworzona przez turian jako ukryte centrum dowodzenia w okresie Rebelii Krogańskich. Później zmieniono ją w wojskową placówkę szkoleniową, w której trenowały wszystkie zaawansowane oddziały specjalne zatrudniane przez Radę. Pokładowy symulator bojowy stacji pozwala tym oddziałom na wypracowanie schematów zachowań stosowanych potem w różnych niebezpiecznych sytuacjach.

  • Populacja: 1 200

UkładEdytuj

PinnacleCommandCentre
Stacja ma trzy sekcje. Po szybie powietrznym, wizytatorzy wchodzą do centrum dowodzenia, gdzie mogą być znalezieni operatorzy i oficerowie. Centrum pokazuje spuściznę po turianach, ponieważ ma konstrukcję podobną do CIB Normandii, a stanowisko dowódcy umiejscowione jest nad pracownikami. Można także ujrzeć spektakularny widok planety Vebinok i pola asteroid.

Druga sekcja to pokład obserwacyjny, gdzie biorący udział w konkursach goście mogą wybrać nowe scenariusze walk, przeglądać wyniki i oglądać innych walczących. Symulatorem walk steruje specjalista techniczny Ochren, który go zaprojektował i trzyma nad nim pieczę.

Trzecia sekcja to symulator. WI, holograficzne obrazy i bariery kinetyczne służą do symulowania walki, gdzie goście mogą ze sobą konkurować i zdobywać doświadczenie. Dostępne są scenariusze "wulkaniczny", "podziemny", "tropikalny" i "magazyn"; każdy scenariusz daje inne zadanie do wypełnienia. Większośc wrogów to piraci, gethy i najemnicy.

MieszkańcyEdytuj

KhelObservation

PrzydziałyEdytuj

CiekawostkiEdytuj