FANDOM

Doktor Suvi Anwar – członek zespołu naukowego Nexusa, specjalistka w dziedzinie astrofizyki i biologii molekularnej. Potencjalna opcja romansowa dla pionierki.

Życiorys Edytuj

Dzieciństwo i młodość Edytuj

Podczas rozmowy wstępnej do Inicjatywy Andromeda stwierdziła, że pochodzi z „dużej, raczej hałaśliwe rodziny” i ma jeszcze czworo rodzeństwa. Jej matka była naukowcem specjalizującym się neuronauką, a ojciec matematykiem, przez co wszyscy młodzi Anwarowie od dziecka mieli kontakt ze światem nauki, co zaszczepiło w Suvi miłość do badania nieznanego i prób zrozumienia, jak działa świat. Dowiedziawszy się o Inicjatywnie Andromeda, zapisała się do niej bez wahania, chcąc poznać coś więcej, niż tylko mały fragment wszechświata, jakim jest Droga Mleczna.

Inicjatywa Andromeda Edytuj

Po dotarciu do Andromedy, przez pewien czas pracowała jako naukowiec na Nexusie. Po pojawieniu się ludzkiej arki i jej pioniera, otrzymała przydział na Tempest jako oficer naukowy. Chociaż jest osobą głęboko wierzącą, nie uważa, że religia stoi w sprzeczności z nauką, a wręcz przeciwnie – zachęca do szukania odpowiedzi. W trakcie szukania planet na placówki i wyścigu z Archontem o dotarcie do Meridianu wielokrotnie pomaga pionierowi, analizując i badając odkrywane technologie.

Ciekawostki Edytuj

Wiadomości Edytuj

Wiadomość
„Moja praca!”

Do: Ryder
Od: Suvi

Ryder,

załączam swoją pracę poświęconą glebie w Helejosie. Może najdzie cię ochota na lekturę do poduszki.

Naprawdę, to wielki zaszczyt być tutaj!

Suvi

[KOMUNIKAT SERWERA]
Załącznik helejos_pedologia_sanwar.ait został uznany za spam i poddany kwarantannie.

Zobacz też Edytuj

IA ikona
Załoga Tempest
IA ikona
Członkowie drużyny: PionierNakmor DrackVetra NyxJaal Ama DaravCora HarperLiam KostaPeebee
Załoga: Gill BrodieSuvi AnwarKallo JathLexi T’PerroSAM