FANDOM

Komandor Shepard nabył szczegółowe pliki danych z placówki Gethów. Biorąc pod uwagę historię Quarian, mogą być one interesujące dla Tali.

Nabycie Edytuj

Warunek wstępny: Niezbadany świat: Najazdy gethów

Solcrum Geth Base Terminal

Terminal na Solcrum

Aby rozpocząć ten przydział, musisz oczyścić twierdzę gethów na Solcrum, co jest częścią przydziału Niezbadany świat: Najazdy gethów. Na zapleczu znajduje się terminal na którym możesz znaleźć pliki danych, które rozpoczną ten przydział.

Solucja Edytuj

Gdy dane znajdą się w twoim posiadaniu, wróć na Normandię i pomów z Tali. Zapyta cię o dane które znalazłeś i będzie chciała ich kopię jako swoją zdobycz z Pielgrzymki. Jedynym sposobem, aby sprawić że się ucieszy jest danie jej kopii danych. Wybór należy do ciebie.

  • Jeśli pozwolisz jej zrobić kopię danych, otrzymasz doświadczenie i 1 punkt idealisty.
  • Jeśli nie pozwolisz jej zrobić kopii danych, otrzymasz doświadczenie i 1 punkt renegata.

Konsekwencje w Mass Effect 2 Edytuj

Podczas Pochodu Wolności, Shepard może zweryfikować jego tożsamość dla Tali poprzez wspomnienie o danych gethów które dostała. Tali potwierdzi, że to pomogło jej w pielgrzymce. Jeśli nie dostała danych gethów, Shepard nie może uspokoić jej w ten sposób. W tym przypadku, jej Pielgrzymka wciąż zakończyła się sukcesem, ale nie wiadomo czego użyła jako zdobycz zastępczą.