Tarak jest batarianinem, który przewodzi Błękitnymi Słońcami na Omedze. W 2185 Tarak tworzy sojusz z szefami najemników Zaćmienia i Krwawej Hordy, żeby zdjąć samozwańczego obrońcę Omegi, Archanioła. Archanioł próbuje zabić Taraka w jego własnym domu, co robi z niego paranoika.

Chociaż żaden z przywódców nie przyzna się do tego, Tarak jest de facto liderem, więc postanawia, że zatrudnianie i wysyłanie fal wolnych strzelców jest najlepszym sposobem, aby odwrócić uwagę Archanioła aż wyspecjalizowane ekipy zajmą miejsca.

Po tym, jak Komandor Shepard i Archanioł zabijają Jarotha z Zaćmienia i Garma z Krwawej Hordy. Tarak wkracza do bitwy z jego własnym śmigłowcem A-61 Modliszką i prawie zabija Archanioła. Po wymianie ognia z najemnikami Błękitnych Słońc, Shepard zestrzeliwuje helikopter, zabijając Taraka.

Taktyka Edytuj

Helikopter Taraka jest ciężko uzbrojony, ale będzie słabszy, jeżeli zdecydujesz powstrzymać sierżanta Cathkę przed całkowitą naprawą śmigłowca. Krycie się za osłonami jest kluczowe do pokonania Taraka, gdyż jest on bardzo agresywny w atakach. Używanie technicznej umiejętności Spalenia powinno być użyteczne i efektywne przeciwko śmigłowcowi. Musisz uważać. Tarak będzie zrzucał najemników Błękitnych Słońc prosto do kryjówki, żeby odwrócić Twoją uwagę od atakowania go.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli Shepard wziął Zaeeda Massani na tą misję, kiedy będą poza siedzibą Archanioła, między nim a Tarakiem wywiąże się konwersacja.